Ruszyła nowoczesna platforma internetowa do zarządzania wierzytelnościami

Ruszyła nowoczesna platforma internetowa do zarządzania wierzytelnościami

LINDORFF24 to spersonalizowany kanał zarządzania wierzytelnościami, aktywny 24 godziny na dobę. Dostęp do platformy można uzyskać w prosty sposób, za pośrednictwem dowolnego urządzenia elektronicznego połączonego z Internetem. Narzędzie to powstało z myślą o komforcie osób mających problem ze spłatą zobowiązań finansowych. Ponadto pozwala oszczędzić ich czas, gdyż od teraz mogą kontrolować swoje zobowiązania w jednym miejscu i o dowolnej porze. Czytaj dalej

 

Choć nawiązanie kontaktu z negocjatorem jest w interesie osoby mającej problem ze spłatą zobowiązań finansowych, to jednak nie każdy kredyto- czy pożyczkobiorca chce rozmawiać. To często przejaw bezradności, czasem nieuzasadnionego zakłopotania swoimi problemami finansowymi, bo jak wiadomo mogą się one przytrafić każdemu. Dlatego firma Lindorff SA z myślą właśnie o takich osobach stworzyła nowe narzędzie – specjalną platformę internetową, która ułatwia osobie ze zobowiązaniem sprawdzenie wysokości swojego zadłużenia i jednocześnie zwiększa jego poczucie komfortu. Klient może sam zaproponować spłatę w ratach o wygodnej dla siebie wysokości i w odpowiednim terminie (np. bezpośrednio po wypłacie). Następnie pocztą otrzyma do podpisu wynegocjowaną ugodę z określoną wysokością rat. 


LINDORFF24 – komfortowa komunikacja

Platforma internetowa jest jedną z najnowocześniejszych – i najbardziej komfortowych dla osoby zadłużonej – form komunikacji. Żyjemy w czasach, w których bardzo ważnym narzędziem komunikacji jest internet. Obecnie skutecznie zastępuje on kontakt telefoniczny czy  korespondencję za pośrednictwem poczty tradycyjnej. W każdej chwili klient może poprosić o kontakt z negocjatorem, czy pomoc np. w rozłożeniu zadłużenia na raty.

 

Ruszyła nowoczesna platforma internetowa LINDORFF24

 

„Jako firma należąca do Grupy Lindorff, lidera na rynku europejskim zajmującego się portfelami wierzytelności, wymagamy od siebie wysokich standardów świadczonych usług, dlatego systematycznie poprawiamy jakość naszej obsługi i rozwijamy umiejętności naszych pracowników” – mówi Krzysztof Różycki, Członek Zarządu Lindorff SA. „Bazując na doświadczeniu innych europejskich państw z grupy Lindorff oraz na profilu naszego klienta, staramy się zapewnić naszym klientom usługi, które wychodzą naprzeciw ich oczekiwaniom i pomagają im w sposób optymalny zarządzać swoimi zobowiązaniami. Przykładem takiego działania może być stworzona przez nas platforma internetowa LINDORFF24. Ponadto liczymy, że zaproponowane przez nas rozwiązanie ułatwi zarządzanie zobowiązaniami naszym klientom zza granicy czy osobom, które nie lubią lub nie mogą kontaktować się z nami tradycyjnymi kanałami” – dodaje.


Czytaj również: Rozwiązania Autodesk do tworzenia planów oraz cyfrowych makiet Łodzi


LINDORFF24 to narzędzie, które umożliwia kompleksowe zarządzanie i kontrolowanie swoich zobowiązań bez dodatkowych telefonów czy wychodzenia z domu. To jeden z najwygodniejszych sposobów obsługi. Platforma oferuje m.in. elastyczne sposoby spłaty zobowiązania i możliwość dokonania jej w szybki i bezpieczny sposób poprzez nowoczesny system płatności internetowych, a także możliwość wystawienia porozumienia ratalnego czy skontaktowania się z negocjatorami z firmy Lindorff SA. Zatem w domowym zaciszu, bez stresu i pośpiechu osoba zadłużona może w przemyślany sposób podjąć najkorzystniejszą dla siebie decyzję o rozwiązaniu swoich problemów finansowych. Dla klientów przyzwyczajonych już do mobilności internetowej np. przez banki, ta intuicyjna aplikacja będzie dużym wsparciem przy zarządzaniu swoimi zobowiązaniami.

 

 

Proste założenie konta

Konto na platformie LINDORFF24, może założyć każda osoba ze zobowiązaniem, które jest w obsłudze firmy Lindorff SA. Wystarczy wejść na stronę www.Lindorff24.pl i zarejestrować się podczas pierwszego logowania. Niezbędne w tym celu będzie podanie unikalnego kodu, który zostanie wysłany na wskazany adres listem oraz podanie numeru PESEL/REGON w celu weryfikacji. W przypadku nieotrzymania listu wystarczy wykonać telefon do Contact Center Lindorffa, aby powtórnie, po weryfikacji rozmówcy, wybraną drogą otrzymać nowy kod. Te dane wystarczą do utworzenia konta i zalogowania się do systemu.

 

Czytaj również: Fundacja Sztuka w Mieście ma nową stronę internetową

 

Firma Lindorff SA zapowiada, że skupia się na elastyczności narzędzia. Analizując potrzeby klienta, na bieżąco będzie rozbudowywać projekt.

2017-05-01
Źródło: 38PR / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19436 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 437

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >