Serce nowoczesnej automatyki wjazdowej
Centrala sterująca to serce nowoczesnej automatyki wjazdowej. E145 została zaprojektowana do kierowania pracą bram skrzydłowych i przesuwnych, przeznaczonych do kontroli przejazdów i przechodzenia. Dzięki innowacyjnemu zasilaczowi impulsowemu, możliwości swobodnego doboru układów logicznych i łatwemu programowaniu, otrzymujemy przyjazny użytkownikowi system do zadań specjalnych.
Na straży bezpieczeństwa
E145 to wysoce czuły moduł wyposażony w innowacyjne rozwiązania wykrywania przeszkody oraz dostosowania szybkości ruchu, zgodne z normą DM 2006/42/WE. Każdy silnik zaopatrzono w dwa przekaźniki – jeden przeznaczony do otwierania, drugi do zamykania. Umożliwia to uzyskanie znacznie większej reaktywności i sterowalności systemu. Zastosowane Safe Codery z łatwością wychwytują przeszkodę na drodze skrzydła, zatrzymują je, chroniąc w ten sposób przed sforsowaniem oraz uszkodzeniami mechanicznymi.
W trosce o portfel
Centrala została zaprojektowana tak, by pobierała jak najmniejszą ilość prądu, co zapewnia wysoką wydajność energetyczną. Ponadto E145 jest w stanie pracować w bardzo niskim poborze (Sleep) w trybie czuwania. Zgodnie z założeniami programu Green Tech system wyposażono w funkcję spowolnionego startu skrzydła, co nie tylko skutkuje wyrównaniem poboru mocy (nagły moment startu pochłania wiele energii), ale pozwala uniknąć nałożenia się na siebie dwóch skrzydeł i uszkodzenia bramy.
Czytaj również: Siłownik elektromechaniczny do ciężkich bram
W służbie użyteczności
Tak, jak w przypadku centrali E045, system obsługuje mechanizm BUS – 2EASY, dzięki któremu możliwe jest podłączenie urządzeń pomocniczych. Moduł sterujący jest wyposażony w 2-kanałowy, wbudowany system dekodujący OMNIDEC. Pozwala on na zapisanie w pamięci, za pomocą dodatkowego odbiornika, pilotów pracujących na częstotliwościach 433 i 868 MHz. E145 może być także zaprogramowana z komputera PC/MAC i jest przygotowana do podłączenia do nowej FAAC GCOM, NetCom i modułów XCOM. Centrala obsługuje wiele logik pracy, w tym krok-po-kroku, automatyczne zamykanie, automatyczne zamykanie po przejechaniu samochodu, logikę półautomatyczną, mieszaną i inne.
Czytaj również: System automatyki domowej
Specyfikacja techniczna:
zasilanie silnika: 230 V
programowanie: wyświetlacz
logiki pracy: automatyczna, półautomatyczna, dead man
sygnalizacja wejść/wyjść: wyświetlacz
diagnostyka: tak
programowanie za pomocą PC: tak
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Hale namiotowe, hale magazynowe Liczba postów: 370 Grupa: Firmy budow... Również polecam https://partiez.pl/
- Logistyka Liczba postów: 39 Grupa: Moja budowa Firmą specjalizującą się w świadczeniu kompleksowych usług w zakresie transportu międzynarodowego oraz krajowego, nowoczesnymi pojazdami o DMC do 40t. jest http...
- Czy profesjonalne ubranie robocze ma jakieś znacze... Liczba postów: 78 Grupa: Budowa i re... As a student, I highly recommend StudyProfy if you're considering pay someone to write my paper. Their service is exceptional! The team is professional, the qua...
- Czujnik wypełnienia szamba Liczba postów: 24 Grupa: Moja budowa Niezawodnym rozwiązaniem zapobiegającym przepełnieniu szamba może być zainstalowanie przewodowego systemu monitorowania z czujnikami mierzącymi poziom wody w g...
- Brama garażowa z napędem Liczba postów: 369 Grupa: Budowa i re... Artykuł na portalu https://dbamyobramy.pl/konserwacja-i-czy szczenie-bramy-garazowej-jak-i-czym-to-z robic-praktyczny-poradnik-n-2.html oferuje praktyczne wskazów...