
Serce nowoczesnej automatyki wjazdowej
Centrala sterująca to serce nowoczesnej automatyki wjazdowej. E145 została zaprojektowana do kierowania pracą bram skrzydłowych i przesuwnych, przeznaczonych do kontroli przejazdów i przechodzenia. Dzięki innowacyjnemu zasilaczowi impulsowemu, możliwości swobodnego doboru układów logicznych i łatwemu programowaniu, otrzymujemy przyjazny użytkownikowi system do zadań specjalnych.
Na straży bezpieczeństwa
E145 to wysoce czuły moduł wyposażony w innowacyjne rozwiązania wykrywania przeszkody oraz dostosowania szybkości ruchu, zgodne z normą DM 2006/42/WE. Każdy silnik zaopatrzono w dwa przekaźniki – jeden przeznaczony do otwierania, drugi do zamykania. Umożliwia to uzyskanie znacznie większej reaktywności i sterowalności systemu. Zastosowane Safe Codery z łatwością wychwytują przeszkodę na drodze skrzydła, zatrzymują je, chroniąc w ten sposób przed sforsowaniem oraz uszkodzeniami mechanicznymi.
W trosce o portfel
Centrala została zaprojektowana tak, by pobierała jak najmniejszą ilość prądu, co zapewnia wysoką wydajność energetyczną. Ponadto E145 jest w stanie pracować w bardzo niskim poborze (Sleep) w trybie czuwania. Zgodnie z założeniami programu Green Tech system wyposażono w funkcję spowolnionego startu skrzydła, co nie tylko skutkuje wyrównaniem poboru mocy (nagły moment startu pochłania wiele energii), ale pozwala uniknąć nałożenia się na siebie dwóch skrzydeł i uszkodzenia bramy.
Czytaj również: Siłownik elektromechaniczny do ciężkich bram
W służbie użyteczności
Tak, jak w przypadku centrali E045, system obsługuje mechanizm BUS – 2EASY, dzięki któremu możliwe jest podłączenie urządzeń pomocniczych. Moduł sterujący jest wyposażony w 2-kanałowy, wbudowany system dekodujący OMNIDEC. Pozwala on na zapisanie w pamięci, za pomocą dodatkowego odbiornika, pilotów pracujących na częstotliwościach 433 i 868 MHz. E145 może być także zaprogramowana z komputera PC/MAC i jest przygotowana do podłączenia do nowej FAAC GCOM, NetCom i modułów XCOM. Centrala obsługuje wiele logik pracy, w tym krok-po-kroku, automatyczne zamykanie, automatyczne zamykanie po przejechaniu samochodu, logikę półautomatyczną, mieszaną i inne.
Czytaj również: System automatyki domowej
Specyfikacja techniczna:
zasilanie silnika: 230 V
programowanie: wyświetlacz
logiki pracy: automatyczna, półautomatyczna, dead man
sygnalizacja wejść/wyjść: wyświetlacz
diagnostyka: tak
programowanie za pomocą PC: tak
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Podłoga na gruncie w domu bez podpiwniczenia - jak... Liczba postów: 25 Grupa: Budowa i re...
- Zainwestować w dom czy kupić mieszkanie? Liczba postów: 33 Grupa: Budowa i re... Oba rozwiązania mają swoje zalety, wszystko zależy od twoich priorytetów. Jeśli chcesz nowoczesne mieszkanie, energooszczędne budownictwo i możliwość dostosowan...
- Własna firma Liczba postów: 302 Grupa: Firmy budow... Cześć! Zastanawiam się nad zakupem ciepłej kurtki matterhorn z nadrukiem logo dla mojego zespołu. Czy ktoś miał już do czynienia z tymi kurtkami? Jak sprawdzaj...
- Firmy dekarskie Szczecin Liczba postów: 2 Grupa: Firmy budow... Polecam doswiadczone i sprawdzone w wielu projektach budowlanych firmy dekarskie: pierwsza https://expert-dach.pl oraz https://remonty-dachow.pl. Dachy z każde...
- Remont mieszkania Liczba postów: 75 Grupa: Firmy budow... Nie wiesz, jak poprawnie wykonać wylewkę samopoziomującą? W artykule dostępnym na stronie https://www.bostik.com/poland/pl/blog/po st/construction/emea/poland/we...