Sponsorem Pawła Wąska została polska marka WIŚNIOWSKI
13 listopada br. Paweł Wąsek, polski skoczek narciarski i reprezentant klubu WSS Wisła, ogłosił nowego sponsora. Została nim znana, polska firma WIŚNIOWSKI.
Czytaj dalej
W ramach współpracy logo marki widoczne będzie na frontowej, centralnej części kasku sportowca, eksponując je podczas najważniejszych zawodów, w tym Pucharu Świata oraz krajowych mistrzostw, w których Paweł Wąsek weźmie udział.
- Odliczanie do sezonu zimowego już powoli dobiega końca, a ja w ten nowy sezon wchodzę z nowym sponsorem. Dziękuję firmie @wisniowski_official za zaufanie i wsparcie – ogłosił na swoim profilu instagramowym skoczek.
Czytaj również: Zondacrypto został nowym sponsorem Pogoni Szczecin
Paweł Wąsek to reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich, medalista mistrzostw kraju, olimpijczyk z 2022 roku, a także uczestnik licznych zawodów mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym i lotach narciarskich. Jego kariera jest pełna sukcesów (m.in. zwycięzca letniego Grand Prix z 2024 r., FIS Cup z 2016/2017 r.), a doświadczenie i konsekwencja w dążeniu do najwyższych lokat wyróżniają go w międzynarodowym środowisku sportowym. W minionych sezonach Paweł wielokrotnie zdobywał punkty Pucharu Świata, występował na Igrzyskach Europejskich oraz wielokrotnie stawał na podium w konkursach drużynowych i indywidualnych, zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym.
Współpraca wysokich lotów
To ważny krok dla marki WIŚNIOWSKI, która konsekwentnie realizuje swoją wizję wspierania sportu, podkreślając tym samym znaczenie młodych talentów i ich dążenie do sukcesu na arenie międzynarodowej. Dla przypomnienia, marka WIŚNIOWSKI to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w segmencie bram garażowych, drzwi, ogrodzeń, fasad i okien w Polsce, dostępna jest dziś w ponad 35 krajach świata. Wyposaża nie tylko posesje milionów Polaków, ale i realizuje inwestycje publiczne, przemysłowe czy komercyjne – także w obszarze infrastruktury sportowej (wśród ostatnich m.in. montaż produktów w Hali 100-lecia KS Cracovia czy na stadionie w Karpaczu).
Czytaj również: Sportowiec Bartosz Ostałowski nawiązał współpracę z MILWAUKEE®
To nie pierwszy raz, kiedy małopolska firma promuje sportowe pasje. W samym 2024 r. firma wspierała m.in. transmisję Siatkarskiej Ligii Narodów oraz Igrzysk Olimpijskich, a także Międzynarodowy Turniej dla młodych piłkarzy – Sokolik Cup. W poprzednich latach firma była oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Zarejestruj się i oglądaj transmisję online Forum... Liczba postów: 4 Grupa: Aktualności
- Remont mieszkania Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chcielibyśmy wyremontować mieszkanie pod wynajem i poszukujemy terminowej i rzetelnej firmy w Warszawie. Będę wdzięczny za każdy porządny namiar.
- Jak sprawdza się rekuperator na dużej powierzchni? Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Odnośnie wentylacji, to coraz więcej firm zakłada rekuperatory, bo ma mniejsze rachunki za okres grzewczy, lepsze powietrze, zero wilgoci a jak jest gorąco, to....
- Sklep internetowy Liczba postów: 198 Grupa: Trudne tema... Sztuczna inteligencja pozwala na automatyzację wielu procesów w e-commerce, co przekłada się na oszczędność czasu i zwiększenie wydajności. Dzięki wykorzystaniu...
- Gdzie w Białymstoku domy na sprzedaż? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Wiecie może, czy w okolicach Białegostoku są obecnie dostępne domy na sprzedaż? Gdzie szukać dobrych ogłoszeń?