Spotkanie inaugurujące pojawienie się marki Connection na rynku polskim

Spotkanie inaugurujące pojawienie się marki Connection na rynku polskim

Jakie będą biura przyszłości, czym jest design syntetyczne oraz jakie meble sprawdzą się w tzw. collaborative spaces? O tym mi.in. można było dowiedzieć się podczas Connection Days w Warszawie, które odbyły się 14-15 marca 2023 r. w salonie firmowym Flokk. Wydarzenie to wiązało się z debiutem na polskim rynku nowej marki w portfolio firmy – brytyjskiego Connection. Czytaj dalej

 

 

Flokk to norweski dom marek, dostarczający kompleksowe rozwiązania do przestrzeni biurowych. Pod koniec ubiegłego roku do portfolio firmy dołączyła brytyjska marka Connection, która obecnie wchodzi na rynek polski. Z tej właśnie okazji, w salonie firmowym Flokk w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej 12a, w dniach 14-15 marca odbyły się Connection Days. Na zaproszonych gości czekało szereg atrakcji oraz inspirujących spotkań z przedstawicielami marki i designerami. Wszystko to w nowoczesnej oprawie biurowej z portfolio marek Flokk.

 

Spotkanie inaugurujące pojawienie się marki Connection na rynku polskim.

 

Pierwszego dnia, 14 marca we wtorek w godzinach 14.15 – 18.30 odbyło się spotkanie inaugurujące pojawienie się marki Connection na rynku polskim. Podczas niego oficjalnie zaprezentowano portfolio brytyjskiego producenta mebli biurowych, którego dewiza brzmi: „space that works” („przestrzeń, która pracuje”). W duchu tego hasła powstają meble do przestrzeni typu collaboration spaces, ułatwiające współpracę między członkami zespołu czy też interdyscyplinarnie między zespołami. O nich właśnie opowiadała przybyła na wydarzenie Elizabeth Bene. Przedstawicielka marki mówiła m.in. o tym jak meble Connection wspierają każdy rodzaj pracy – zarówno w skomplikowanych i współzależnych przestrzeniach biurowych i coworkingowych poprzez duże projekty edukacyjne czy mniejsze biura. Zwracała też uwagę, jak dobre zrozumienie potrzeb nowoczesnych środowisk komercyjnych, edukacyjnych i sektora publicznego pozwala Connection dostosować ofertę do zmieniających się praktyk pracy. Współpraca, skupienie, spotkania i życie towarzyskie w biurze – to cztery filary, które obecnie interpretują sposób, w jaki ludzie pracują, dlatego też stanowią fundament portfolio Connection.

 

Spotkanie inaugurujące pojawienie się marki Connection na rynku polskim.

 

Czytaj również: Przed nami XIII Kongres Stolarki Polskiej. Rozmowy o przyszłości branży budowlanej już w dniach 24-25 maja 2023 roku w Warszawie

 

Równie inspirujące było spotkanie z dr Joanną Jurgą – projektantką produktu i przestrzeni, badaczką w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego oraz wykładowczynią w School of Form Uniwersytetu SWPS. Specjalista od projektowania dedykowanego poczuciu bezpieczeństwa, przybliżyła zgromadzonym gościom zagadnienia z zakresu designu synestetycznego i spekulatywnego oraz jego roli w aranżacji współczesnych przestrzeni biurowych. To one są bowiem obecnie kluczowym zasobem, a ich definiowanie wpływa na fizyczne i emocjonalne nastawienie, tworzy kulturę organizacji i oddziałuje na produktywność osób w niej przebywających.

 

Spotkanie inaugurujące pojawienie się marki Connection na rynku polskim.

 

Czytaj również: Piątka z architektem – hansgrohe zaprasza na cykl wideorozmów (nie tylko) o projektowaniu łazienek

 

15 marca z kolei, podczas dnia otwartego, przybyli goście mogli w pełni zapoznać się z ofertą marki, która została wyeksponowana w przestrzeni salonu Flokk. Uwagę przybyłych zwróciły kompaktowe mini biura z kolekcji Rooms od Connection, które można łatwo konfigurować. Różnorodne formy i kształty parawanów, ścianek działowych nie tylko wydzielają, ale także wygłuszają otwarte przestrzenie biur, ułatwiając tworzenie formalnych i mniej formalnych miejsc spotkań – o czym zgromadzeni goście przekonali się na żywo. Poza kolekcją Rooms, można było zapoznać się z innymi bestsellerami marki Connection, między innymi designerskimi, okrągłymi stanowiskami do pracy Kuppel. Do dyspozycji gości spragnionych rzetelnej i fachowej wiedzy pozostawali eksperci firmy Flokk, którzy podczas Connection Days odpowiadali na wszystkie pytania, służyli wsparciem i profesjonalnym doradztwem.

 

Spotkanie inaugurujące pojawienie się marki Connection na rynku polskim.

Spotkanie inaugurujące pojawienie się marki Connection na rynku polskim.

2023-04-11
Źródło: OKK PR / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Jakie jest Wasze hobby? Liczba postów: 336 Grupa: Trudne tema... Użytkownik Heniu543 napisał: Zakłady bukmacherskie wprowadzają do sportowego hobby nutę adrenaliny, pozwalając przeżywać mecze w nowy sposób. Od dawna interesu...
  • Jaka wyprawka dla noworodka? Liczba postów: 262 Grupa: Trudne tema... W moim przypadku zdecydowałam się skorzystać z oferty polecanej mi szkoły rodzenia SuperMama w Gdańsku - szkoła chustonoszenia , gdzie uzyskałem profesjonalną p...
  • Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 275 Grupa: Trudne tema... Optymalizacja wizytówki Google to pierwszy krok do poprawy widoczności firmy w internecie. E-book dostępny na https://wizytowkinaplista.pl zawiera checklistę, k...
  • Potrzebny adwokat Liczba postów: 418 Grupa: Trudne tema... Jeżeli chodzi o specjalistów z zakresu prawa patentowego to najlepszym wyborem będzie ta https://madpat.eu/wynalazki-i-wzory-uzyt kowe/ Oni zadbają o czystość pa...
  • Skuteczne dbanie o cerę Liczba postów: 178 Grupa: Trudne tema... Ze swojej strony mogę Wam wszystkim polecić ofertę, z której sam niejednokrotnie korzystałem. Jeżeli szukacie sprawdzonego sklepu z produktami i sprzętem medycz...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19417 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 124

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >