Stare

Stare "nowe" kleje i zaprawy.

Nowy projekt to bardziej czytelny układ graficzny i wyeksponowanie informacji ważnych dla klienta. Tak prezentują się kleje i zaprawy. Czytaj dalej

 

Z nowych opakowań zniknęły charakterystyczne dwukolorowe szarfy. Zastąpił je znak wodny - delikatne, transparentne, przenikające się nazwy produktów (rozwiązanie niestosowane do tej pory na opakowaniach wyrobów budowlanych). Kolorystyka szarf (będąca swoistym oznaczeniem produktu) została zaś przeniesiona na prostokąty sąsiadujące bezpośrednio z główną nazwą materiału.

 

 

 

 

Opakowanie zyskało na lekkości przekazu – najważniejsze dla klienta (wykonawcy i inwestora) informacje wraz z nazwą, umieszczone w poziomie, są bardziej czytelne. Klarowne piktogramy informują np. o łatwości aplikacji lub miejscu zastosowania. Innowacją jest kod QR
– po zeskanowaniu telefonem, aplikacja do odczytywania kodów 2D przenosi na stronę produktową danego materiału. Dzięki temu będzie można „od ręki” zapoznać się z informacjami technicznymi.

 

Czytaj również: Masa tynkarska odporna na czynniki atmosferyczne

 

- Nowa szata to bardziej ewolucja niż rewolucja – mówi Oskar Solecki, Dyrektor Marketingu w firmie ATLAS. – Zmieniając szatę graficzną chcieliśmy odświeżyć wizerunek naszych produktów i marki jako nowoczesnych, idących z technologicznym i wizualnym duchem czasu. Wcześniejsze zmiany w szacie graficznej opakowań były bardzo subtelne, więc tegoroczna zmiana w porównaniu z poprzednimi jest znacząca, ale zachowaliśmy rdzeń projektów, które towarzyszyły nam przez ponad 20 lat.



Niezmienione pozostały elementy najważniejsze w identyfikacji marki i produktu. Logo ATLAS znajduje się w tym samym miejscu, jak w przypadku dotychczasowych opakowań, będąc nadal elementem dominującym (w porównaniu do poprzedniego projektu, zostało ono powiększone). Nie zmieniły się także charakterystyczne kolory zastosowane na poszczególnych opakowaniach oraz umiejscowienie informacji o punktach w „Programie Fachowiec”.

 

- Ważna była dla nas ciągłość budowanej przez lata komunikacji i wizerunku znanego naszym klientom – dodaje Dariusz Matysik, Dyrektor ds. Zastosowań i Wprowadzania Wyrobów w firmie ATLAS. – Zachowujemy kolorystyczną identyfikację poszczególnych produktów, gdyż zależało nam na tym, by nasi klienci mogli nadal łatwo i szybko dokonywać wyboru produktów z naszej oferty w punkcie handlowym.


Czytaj również: Gładkość ścian bez zastrzeżeń


ATLAS wykorzystał nowe moce technologiczne swojej drukarki opakowań, gwarantującej nie tylko większą wydajność, ale również zdecydowanie wyższą jakość druku, dzięki czemu design widoczny na ekranie monitora projektanta (a w szczególności wspomniane znaki wodne) został wiernie oddany na opakowaniach.

 

W pierwszej kolejności zmianie ulegną opakowania topowych klejów do montażu płytek ceramicznych: Plusa, Elastyka i Zaprawy Klejowej Uelastycznionej, klejów do systemów ociepleń: Grawisa S (przeznaczonego do montażu styropianu), Grawisa U (polecanego do montażu styropianu i zatapiania siatki).

 

Produkty w nowych opakowaniach będą dostępne w punktach sprzedaży
od marca br. ATLAS będzie sukcesywnie wprowadzał zmiany na kolejnych swoich produktach. Nowa grafika pojawi się m.in. na wszystkich nowościach 2014.

Źródło: Atlas / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Ostatnio na forum

Kalkulator ilości tapety

Społeczność budnet.pl ma już 19396 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 1088

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >