Super dekarze i wymagający klient
Szkolenie w Opolu składało się zarówno z zajęć teoretycznych, jak i praktycznych.
Monier Braas rozpoczął cykl szkoleń wśród certyfikowanych SUPERDEKARZY pt. ”Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta”. Jak rozmawiać z kontrahentem, jak zaprezentować mu swoją firmę oraz kosztorys? Tego, jako pierwsi dowiedzieli się SUERDEKARZE podczas zajęć w Opolu.
Rozmowa z klientem stanowi dużą część pracy każdego dekarza. Dlatego umiejętne jej poprowadzenie stanowi ogromny atut w tej branży. – Podczas kursu dowiedziałem się o rzeczach, które nie wymagają wielkiego nakładu, a które mogą spowodować, że klient jeszcze pozytywniej oceni moją firmę i ofertę. To bardzo ważne, zwarzywszy na to, że właśnie od naszej rozmowy zależy, czy dostaniemy zlecenie, czy nie – przyznaje SUPERDEKARZ Edward Grzegorek z firmy Dobry Dach. Podobnego zdania jest Jarosław Pawłowski, który nie ukrywa, że szczególnie ćwiczenia praktyczne pokazały mu, jak ważna jest umiejętność rozmawiania z klientem i jego słuchania. – „Wymagający klienci” zdarzają się w każdej branży, także i naszej. My musimy oczywiście profesjonalnie wykonać zleconą inwestycję, ale także rzetelnie go obsłużyć. Wtedy obie strony będą zadowolone – dodaje SUPERDEKARZ, Jarosław Pawłowski z firmy Jar-Dach.
I było pierwszym tego typu szkoleniem organizowanym przez Monier Braas. Jednak, jak zapowiadają przedstawiciele firmy, w tym roku taki kurs przejdą kolejne grupy certyfikowanych SUERDEKARZY. – Jako nowoczesna firma wychodzimy poza schemat szkoleń typowo technicznych. Poszerzamy ich zakres o tematykę związaną m.in. z komunikacją. Chcemy by współpracujący z nami dekarze kompleksowo podchodzili do „obsługi klienta”. Tego wymaga od fachowców współczesny rynek. - podkreśla Dariusz Smolis, Koordynator Produktu Dachówka z Monier Braas.
Czytaj również: XIII Targi PSB
Czytaj również: Rusz głową i zgarnij nagrody!
Na zakończenie szkolenia w Opolu SUPERDEKARZE otrzymali certyfikat świadczący o udziale w szkoleniu. Na kolejne 3 lata przedłużony został im także certyfikat Braas.
Całodniowe zajęcia poprowadził Rafał Zdańkowski z Pracowni Psychologicznej ProBono z Krapkowic.
Zapraszamy na www.superdekarz.pl.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... mahdiambre, Sprzedawanie samochodu naprawdę może być stresujące, szczególnie gdy proces się przeciąga. Być może po prostu potrzebujesz chwili wytchnienia, aby o...
- Świadectwa energetyczne - czekanie w blokach Liczba postów: 7 Grupa: Aktualności Dating apps, including TikTok 18, impact sociodemographic and psychosocial dynamics by shaping relationships, self-expression, and cultural trends. They connect...
- Wywóz śmieci Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Właśnie planuję pozbyć się zalegających śmieci po remoncie starego domu. Zastanawiam się nad kontenerem na śmieci we Wrocławiu od Zamów-Kontener https://zamow-k...
- Pomysł na życzenia Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukasz inspiracji na najpiękniejsze podziękowania za życzenia urodzinowe, warto postawić na serdeczne słowa, które wyrażą wdzięczność za pamięć i miłe ży...
- Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 282 Grupa: Trudne tema... Priorytetem jest dostarczanie usług najwyższej jakości, które wyróżniają się kreatywnością i skutecznością. Projekty są realizowane z uwzględnieniem potrzeb kli...