
Świat kolorów we wnętrzach
Już dziś na antenie największych stacji telewizyjnych rozpocznie się zupełnie nowa kampania reklamowa. Kreacja reklamy opiera się na idei castingu kolorów świata, które nie tylko odmienią pomalowane wnętrza, ale również zainspirują bohaterów do wprowadzania dalszych zmian w ich życiu.
Nowa reklama powstała we współpracy z agencją JWT Warszawa i ma charakter wizerunkowy, wzmacniając jednocześnie rozpoznawalność najważniejszego produktu z portfolio Dulux w Polsce – linii Dulux Kolory Świata.
Czytaj również: Kolory wyrażające osobowość
„To zarówno dla nas, jak i dla konsumentów niezwykle ważny produkt, oferujący nie tylko najwyższą jakość, ale również bogactwo kolorów i inspiracji czerpanych z najpiękniejszych zakątków świata” – podkreśla Paweł Sobalak, Senior Brand Manager Dulux. „W nowej historii chcieliśmy pokazać konsumentom, jak kolory wpływają na nasze emocje i że dzięki drobnej zmianie możemy wprowadzić nową jakość w nasze życie i odmienić coś więcej niż tylko kolor na ścianie.” – dodaje Paweł Sobalak.
„Kiedy zobaczyliśmy, jak szeroką ofertę kolorów oferuje Dulux, pomyśleliśmy że proces wyboru odpowiedniej barwy to prawdziwy casting. Tak powstała idea kreatywna: każdy z kolorów chce wywołać jak najlepsze emocje, dodać swojej, specyficznej energii po to, żeby zostać wybraną przez najważniejsze jury - konsumenta. Dlatego do reklamy linii Dulux Kolory Świata zaprosiliśmy mieszkańców regionów, z których pochodzą kolory” - mówi Mariusz Pitura, Dyrektor Kreatywny JWT Warszawa. „To właśnie mieszkańcy potrafią najlepiej oddać charakterystyczne dla swojego regionu cechy, i to oni starają się przekonać do siebie bohaterkę naszego spotu, inspirując ją do zmian w życiu. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej kampanii Dulux Kolory Świata jeszcze bardziej zainspirują konsumentów do wprowadzania zmian, by również ich życie nabrało kolorów” - dodaje Mariusz Pitura. „Korzystając z okazji zachęcam do oglądania rozszerzonej wersji spotu na kanale marki Dulux na YouTube. Na uważnych widzów czeka tam niespodzianka”.
Czytaj również: Wybór koloru do salonu
Kampania będzie prowadzona przez cały sezon remontowy w postaci kampanii telewizyjnej, 30 sekund spotu reklamowego wraz ze skrótem do 15 sekund oraz kreacji internetowych. Za wszystkie elementy kreacji tej kampanii odpowiedzialna jest agencja JWT Warszawa, która na początku roku wygrała przetarg na kreację kampanii marki Dulux, kluczowej marki z portfela firmy AkzoNobel.
Zobacz galerie zdjęć
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Pomysł na wakacje Liczba postów: 652 Grupa: Ciekawe pom... Szukam pomysłu na rodzinny wyjazd i znalazłam wyjazdy rodzinne. Czy ktoś podróżował z dziećmi na tego typu wyprawy i może powiedzieć, jak wygląda organizacja i....
- Wieszaki na ręczniki Liczba postów: 23 Grupa: Najnowsze t... Ja tam specjalnie nie kombinuję. Wziąłem najzwyklejsze wieszaki z przyssawkami, bodaj 5 na jednym kiju. Jakiejś marki no-name, kompletnie nie pamiętam. To wszys...
- Praca dla Kierownika Projektu w Poznaniu Liczba postów: 3 Grupa: Porady i op... Według mnie przede wszystkim praca powinna dawać satysfakcję i jednocześnie być dobrze wynagradzana. Też trudno pracować w warunkach, kiedy jesteście ciągle ata...
- Jaka praca dla rodziny? Liczba postów: 23 Grupa: Porady i op... Jeśli chcesz mieć dobrze płatną pracę to postaw na ofertę https://www.zawodniania.pl/ gdzie masz kurs niani i opiekunek a te są bardzo poszukiwane na rynku. Szy...
- Praca dla Przedstawiciela Handlowego Liczba postów: 17 Grupa: Porady i op... PracaInfo dla swojego klienta z branży środków czystości poszukuje osoby na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy Zadania: Sprzedaż produktów: artykuły wyposa...