Szkolenie dla SUPERDEKARZY z Opolszczyzny

Szkolenie dla SUPERDEKARZY z Opolszczyzny

Praca dekarza to nie tylko praca na wysokości, zakup i położenie dachówek czy obróbki komina. Znaczą część tego zawodu stanowią bowiem rozmowy i negocjacje z inwestorem, od których zależy m.in. zakres zleconych prac, wycena czy… obustronna satysfakcja ze zlecenia. Czytaj dalej

 

„Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta” 

 

Jak skutecznie i rzeczowo rozmawiać z wymagającym klientem? Tego między innymi dowiedzą się dekarze z Opolszczyzny podczas bezpłatnego szkolenia organizowanego przez Monier Braas. To część trwającego od 6 lat programu SUPERDEKARZ oraz certyfikacji Braas.

 

Całodniowe szkolenie pt. „Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta” składać się będzie z części teoretycznej, jak i praktycznej. W jego trakcie omawiany będzie m.in. prawidłowy przebieg procesu sprzedaży i obsługi klienta. Poruszany zostanie także temat potrzeb kontrahenta oraz rodzaj używanej argumentacji. Dodatkowo uczestnicy szkolenia wezmą również udział w praktycznych ćwiczeniach związanych z trudnymi relacjami z klientem. Jak przyznają dekarze, takie umiejętności z pewnością przydadzą się w ich codziennej pracy. – Dach jest jednym z najbardziej kosztownych etapów budowy, więc decyzje podjęte przez inwestora nabierają często charakteru emocjonalnego. To, czy będziemy umieli się dogadać, doprecyzować szczegóły czy przekonać do lepszego rozwiązania, jest ważne i dla wykonawcy dbającego o swoją reputację zawodową, i dla inwestora – mówi SUPERDEKARZ, Waldemar Stanik z firmy STANIK S.C. Usługi Budowlane-Transport w Tarnowie Opolskim.

 

 

 

Czytaj również: Nowoczesne rozwiązania izolacyjne AIB zaprezentowane na targach BUDMA 2015

 

– Tu praktyczna wiedza, w jaki sposób z nimi rozmawiać, jakie argumenty wykorzystywać, przyda się nie mniej niż fachowy sprzęt dekarski – dodaje.
W szkoleniu udział wezmą SUPERDEKARZE z rejonu opolskiego. W większości posiadający certyfikat Braas. – Chcemy by dekarze współpracujący z nami wiedzieli, jak rozmawiać z klientem. Dlatego postanowiliśmy przeprowadzić takie szkolenie. Nowoczesna firma dekarska musi dziś nie tylko rzetelnie wykonywać powierzone zlecenia, ale również dobrze obsłużyć klienta – podkreśla Dariusz Smolis Koordynator Produktu Dachówka z Monier Braas.

Bezpłatne szkolenie odbędzie się 24.03.2015 r., w siedzibie Monier Braas w Opolu.

2015-03-18
Źródło: superdekarz / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... mahdiambre, Sprzedawanie samochodu naprawdę może być stresujące, szczególnie gdy proces się przeciąga. Być może po prostu potrzebujesz chwili wytchnienia, aby o...
  • Świadectwa energetyczne - czekanie w blokach Liczba postów: 7 Grupa: Aktualności Dating apps, including TikTok 18, impact sociodemographic and psychosocial dynamics by shaping relationships, self-expression, and cultural trends. They connect...
  • Wywóz śmieci Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Właśnie planuję pozbyć się zalegających śmieci po remoncie starego domu. Zastanawiam się nad kontenerem na śmieci we Wrocławiu od Zamów-Kontener https://zamow-k...
  • Pomysł na życzenia Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukasz inspiracji na najpiękniejsze podziękowania za życzenia urodzinowe, warto postawić na serdeczne słowa, które wyrażą wdzięczność za pamięć i miłe ży...
  • Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 282 Grupa: Trudne tema... Priorytetem jest dostarczanie usług najwyższej jakości, które wyróżniają się kreatywnością i skutecznością. Projekty są realizowane z uwzględnieniem potrzeb kli...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19458 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 172

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >