Targi MADE expo Mediolan
Targi MADE expo Mediolan to doskonała okazja dla firm budowlanych i wykończeniowych do zaprezentowania swoich najnowszych osiągnięć na włoskim rynku.
Podczas tegorocznej edycji ponad 230 000 odwiedzjących wystawę mogło zapoznać się także z ofertą polskich producentów stolarki, w tym firmy MS więcej niż OKNA. MADE expo Mediolan to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży budowlanej i wykończeniowej w Europie. Tegoroczna edycja, która odbyła się w dniach 17-20 października we Włoszech, przyciągnęła ponad 1500 wystawców. W trakcie czterodniowych targów stoiska odwiedziło ponad 230 000 osób, w tym także ponad 30 000 spoza Włoch.
Czytaj również: Targi glasstec 2012
Organizatorzy wydarzenia podkreślają, że dzięki wielkości i zainteresowaniu targami o Włoszech nadal można mówić jako jednym z ważniejszych handlowo rynków. Jego atrakcyjność, także dla zagranicznych inwestorów, potwierdza liczny udział polskich producentów stolarki otworowej. Wśród kilkunastu wystawców z naszego kraju, nie zabrakło firmy MS więcej niż OKNA, która w MADE expo Mediolan wzięła udział po raz pierwszy. – Nasza wizyta miała na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych. Na włoskim rynku jesteśmy obecni już od ponad dwóch lat i zamierzamy dalej sukcesywnie prowadzić na nim działania. Włochy są dla nas bardzo perspektywiczne. Tutejszy rynek stolarki jest stosunkowo duży i bogaty, a dodatkowo nie ucierpiał zbytnio podczas kryzysu - mówi Piotr Nadolny, Dyrektor Handlowy w firmie MS więcej niż OKNA.
Na ekspozycji firmy MS więcej niż OKNA zaprezentowane zostały wybrane nowości produktowe i rozwiązania technologiczne. Największym zainteresowaniem wśród zwiedzających cieszyły się drzwi podnoszono–przesuwne HS, o imponujących wymiarach: 5,70 m szerokości i 2,52 m wysokości. Poza tym firma zaprezentowała także drzwi typu patio, okno TYTANOWEtermo z ramą renowacyjną i okno Wood Look, wykonane w technologii HFL, które łączy drewnianą estetykę z praktycznością okien PVC.
Czytaj również: Zakład produkcji mieszanek suchych na Ukrainie
- Rynek w Europie jest w miarę jednorodny, a rozwiązania oferowane we Włoszech są bardzo podobne do tych na rynku polskim. Nasze produkty dostosowujemy jednak do charakterystycznych wymagań klientów zagranicznych. We Włoszech są to na przykład obniżone klamki czy rama renowacyjna. Ilość odwiedzających MADE expo Mediolan świadczy o tym, jak dobrze były one przygotowane, ale także o tym, jak duże jest zapotrzebowanie na profesjonalne produkty – dodaje Piotr Nadolny – Z marketingowego punktu widzenia uważam targi za bardzo udane, za rok z pewnością weźmiemy ponownie udział w tym wydarzeniu.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...