Technologia animacji

Technologia animacji

Jeden z największych pośredników nieruchomości na polskim rynku, od maja 2014 roku rozszerza swoje działania promocyjne w Internecie, dzięki serii animacji 2D.

 

Animacja OKOLICA jest pierwszym z planowanych odcinków serii dotyczących kupna nowego mieszkania, problemów, jakie mogą mieć przyszli kupcy mieszkań i proponowanych rozwiązań. Pierwszy odcinek poświęcony jest planom zagospodarowania danego terenu oraz ryzyka związanego z tym – wybudowania drogi ekspresowej tuż obok naszego wymarzonego, spokojnego osiedla.


Materiał będzie wykorzystywany przez Home Broker przede wszystkim w działaniach on-line. Zostanie on umieszczony na YouTube, Vimeo i profilu Facebookowym firmy. Będzie stanowić element kampanii online oraz mailingów kierowanych do klientów.

 

Czytaj również: AIB wspiera V Kongres Stolarki Polskiej

Czytaj również: Wystartowała kampania reklamowa


„Od początku 2014 roku koncentrujemy swoje aktywności na działaniach online, przede wszystkim z wykorzystaniem formatu jakim są animacje 2D. Ponieważ spotykają się one z bardzo pozytywnym odbiorem wśród naszych klientów, zdecydowaliśmy o kontynuowaniu tej formy promocji i komunikacji. Dzięki animacjom w ciągu zaledwie kilku minut możemy przekazać treści, które nasi obecni i potencjalni klienci powinni mieć na uwadze i to niezależnie, czy korzystają z naszych usług, czy nie. Myślę, że to sprawia, że są one tak popularne.” – dodaje Jacek Zalewski, specjalista ds. marketingu Home Broker. Za realizację animacji odpowiada dom produkcyjny f25.Animację można obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=fmTEi1FnNsw

 



2014-06-02
Źródło: homebroker / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19488 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 475

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >