Urodzinowe przyjęcie BoConcept
13 grudnia 2018 r. w warszawskim salonie BoConcept przy ul. J. P. Woronicza 31 celebrowano poczwórny jubileusz. Świętu najlepszego duńskiego wzornictwa towarzyszyła bogata wiedza merytoryczna oraz niepowtarzalna atmosfera!
Czytaj dalej
Urodzinowe przyjęcie BoConcept odbyło się w jednym z trzech stołecznych salonów marki. Świętowano podczas niego aż cztery okazje: 18 lat BoConcept w Polsce, 66 – na świecie, jubileusz 10-lecia ikony designu - fotela Imola (projektu Henrika Pedersena) oraz 5. urodziny salonu przy Woronicza 31. Showroom odwiedzili liczni dziennikarze, przedstawiciele branży wnętrzarskiej, projektanci, styliści oraz celebryci. Event poprowadziła Olga Kisiel-Konopka – właścicielka OKK! PR.
Czytaj również: Jarmark Bożonarodzeniowy w Sezamie, w Centrum Marszałkowska
Tego wieczoru swój wykład „Pomyśl(na) przyszłość. Trendy 2019/20” zaprezentował trendwatcher Michał Mazur z TrendNomad.com. Uczestnicy wydarzenia poznali również nietypową, artystyczną odsłonę ikony designu – fotela Imola. Jak powstała jego pierwotna, ikoniczna wersja? Przed dekadą Henrik Pedersen znalazł inspirację do stworzenia swego dzieła w jednej z dwóch wirujących połówek piłki tenisowej. Każda ze stron fotela sprawia wrażenie, jakby powstała z jednego kawałka, a zaokrąglone kształty kontrastują z ostrymi krawędziami paneli bocznych. Tak nietuzinkowe połączenie nadaje mu dramaturgii i wpływa na poczucie wizualnego komfortu. Natomiast jego „nowe wcielenie”, wersja zinterpretowana współcześnie powstała za sprawą kooperacji BoConcept Warszawa, a także projektanta mody, znakomitego artysty - Mateusza Sudy. Zaprezentowaną podczas urodzin wyjątkową odsłonę mebla wyróżnia intensywna czerwień materiału i charakterystyczna dla artysty kreska.
Z okazji jubileuszu 10-lecia fotela Imola, marka przygotowała 600 egzemplarzy z edycji limitowanej, wykonanych ręcznie w nowej odsłonie: miękkim, luksusowym czarnym aksamicie. Do tej pory sprzedano ich 300 – unikatowe modele wyposażone są dodatkowo w numerowaną tabliczkę, broszurę oraz certyfikat autentyczności.
Czytaj również: Jakie materiały budowlane znajdą uznanie klientów w 2019 roku? Rusza kolejna fala sprawdzonego barometru rynkowego!
Krótkie wystąpienie zaprezentował gospodarz wieczoru - Kamil Maślanka, współwłaściciel BoConcept Warszawa. Wydarzeniu towarzyszył również konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Do zwycięzców trafiły m.in. miniaturki fotela Imola, plakaty czy biżuteria. Najnowszą technologię zaprezentowała marka Samsung. Goście mogli przekonać się o niezwykłej jakości obrazu, którą gwarantuje telewizor QLED 8K. O podniebienia przybyłych zadbała restauracja MJUD, a dobry humor zapewnił ABSOLUT. Partnerami wydarzenia były również marki Jo Malone London oraz On My Wall.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- How to play flash games online? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Developed for the Adobe Flash platform, flash games online were popular in the 2000s. For fast amusement on a web browser without downloading, they are typicall...
- Używane auto Liczba postów: 36 Grupa: Trudne tema... Czy ktoś korzystał z pogotowia akumulatorowego w Tychach oferowanego przez firmę AkuExpress https://akuexpress.pl/? Zastanawiam się, czy ich oferta na pogotowie...
- Gdzie inwestować Liczba postów: 40 Grupa: Trudne tema... Inwestuję od jakiegoś czasu w nieruchomości zagraniczne i jestem zadowolony z efektów. Współpracuję z firmą https://mmt-schneider.com/ która pomogła mi przejść....
- Kable sterownicze Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema...
- Reklama firmy Liczba postów: 461 Grupa: Trudne tema... Jedną ze skuteczniejszych opcji reklamy jest marketing szeptany FB https://www.lartweb.pl/produkt/marketing -szeptany-fb/