Warszawska Arkadia przejdzie rebranding z międzynarodową marką

Warszawska Arkadia przejdzie rebranding z międzynarodową marką

Unibail-Rodamco-Westfield wprowadza markę Westfield w Europie kontynentalnej. Pierwsza fala obejmie dziesięć flagowych obiektów oraz dwa w budowie, w których marka Westfield zostanie wprowadzona we wrześniu 2019 r. Czytaj dalej

 

Wprowadzenie marki Westfield w całej Europie kontynentalnej zostało ogłoszone, gdy Unibail-Rodamco nabyło Westfield w 2018 roku, tworząc Unibail-Rodamco-Westfield, czołowego światowego dewelopera i operatora flagowych lokalizacji handlowych.

 

Pod nową marką znajdzie się siedem centrów we Francji: Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart i Westfield Rosny 2 w regionie Paryża oraz Westfield Euralille w Lille; jedno w Szwecji: Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie; jedno w Czechach: Westfield Chodov w Pradze i jedno w Polsce: Westfield Arkadia w Warszawie. Dwa obiekty w budowie to: Westfield Mall of the Netherlands w okolicach Hagi i Westfield Hamburg w Niemczech. 


Warszawska Arkadia przejdzie rebranding z nową międzynarodową marką

 

Czytaj również: Projekt #LessPlasticChallenge - jak zastępować i ograniczać plastik w codziennym życiu

 

Wszystkie te centra mają wiele cech wspólnych: rozpoznawalną lokalizację oraz doskonałą dostępność komunikacyjną, wyróżniające się cechy architektoniczne i projektowe, optymalny dobór najemców, najlepszą w swojej klasie ofertę obsługi klienta, ofertę w wymiarze doznań i emocji, bardzo silną pozycję na rynku lokalnym, możliwość oferowania kultowych wydarzeń i rozrywki na najwyższym poziomie oraz najlepsze w swojej klasie podejście w zakresie CSR.

 

Marka Westfield jest jedyną globalną marką B2B i B2C dla sieci sprzedaży, punktów rekreacyjnych, rozrywkowych i gastronomicznych. Westfield jest sztandarową marką dla najbardziej znanych centrów, takich jak Westfield London i Westfield Stratford City w Londynie, Westfield Century City i Westfield UTC w Kalifornii, czy Westfield World Trade Center w Nowym Jorku.

 

Westfield słynie z tego, że zapewnia swoim gościom wyjątkowe doświadczenia, od bardzo szerokiej gamy marek i wysokiej jakości usług, po koncerty i imprezy. W związku z tym, iż klienci coraz częściej pragną wyjątkowego doświadczenia związanego z fizycznymi zakupami, teraz nadszedł idealny moment na wprowadzenie marki Westfield we flagowych lokalizacjach URW.

 

We wrześniu 2019 r. rozpocznie się nowa kampania marketingowa, aby wesprzeć wprowadzenie marki Westfield na wszystkich rynkach za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak: kino, telewizja, druk i media społecznościowe.

 

Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield, powiedział: – Z uwagi na fakt, iż Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń, przynosząc znaczące korzyści naszym gościom i zapewniając międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki.

 

Arkadia znalazła się wśród pierwszych dziesięciu istniejących obiektów, które zyskają nowy szyld, a tym samym nową, międzynarodową wartość, zapewniającą spektakularne podniesienie standardu.

 

Warszawska Arkadia od początku swego istnienia nieustannie stara się podążać za oczekiwaniami klientów. Od lat zajmuje pozycję lidera na handlowej mapie stolicy i jest miejscem, gdzie klienci mogą poznać i doświadczyć pełnej oferty czołowych międzynarodowych i lokalnych marek mówi Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield na Polskę. Teraz, w wyniku zyskania prestiżowego, globalnego brandu, jeszcze bardziej podkreśli swoją dbałość o unikalną ofertę i bogate, oryginalne usługi, tak aby stale odpowiadać na zmieniające się i rosnące potrzeby klientów dodaje Grzegorz Grajkowski. Jesteśmy dumni, że właśnie Arkadia znalazła się w pierwszej dziesiątce europejskich centrów, spełniających kryteria sygnowania najlepszym i najbardziej rozpoznawalnym szyldem na światowym rynku nieruchomości handlowych. Tym samym zostały docenione piętnastoletnie działania w zakresie zarządzania obiektem pod względem inwestycyjnym i marketingowym podsumowuje.

 

Wprowadzenie marki rozpocznie się w 2019 i będzie kontynuowane w 2020 i 2021 roku.

 

Wyjątkowa okazja dla sieci

Dzięki lokalizacjom w samym sercu najbardziej dynamicznych miast marka Westfield zapewnia międzynarodowym sieciom możliwość obecności w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Europie kontynentalnej. Centra Westfield oferują idealną kombinację wartości, pozwalającą markom nawiązać bezpośredni kontakt z klientami. 

 

Wyjątkowe wydarzenia i usługi dla odwiedzających

Wydarzenia są znakiem firmowym centrów Westfield w Europie kontynentalnej. Czołowi międzynarodowi artyści, tacy jak Lady Gaga, Rita Ora, Rihanna czy John Legend, występowali już w centrach grupy Westfield w USA i Wielkiej Brytanii. W ostatnich latach centra gościły także światowe lub europejskie premiery takich filmów, jak „Dziadek do orzechów i cztery królestwa”, „Iron Man 2” czy „The Avengers: Age of Ultron”. Aby uczcić wprowadzenie marki Westfield, w każdej lokalizacji w Europie zorganizowane zostaną wyjątkowe wydarzenia, które będą kontynuowane jako cecha szczególna centrów Westfield.

 

Westfield dla lokalnych społeczności

Silne powiązanie centrów handlowych z ich społecznościami jest cechą charakterystyczną marki Westfield. Niezależnie od tego, czy we Francji, Szwecji, Polsce czy Czechach, centra handlowe Grupy mają już bardzo silne powiązania ze swoim środowiskiem. Na przykład wiele ośrodków uczestniczy w inicjatywach takich jak „URW for Jobs – Pracuj z nami”. Ponadto Grupa zorganizowała niedawno swój pierwszy „Dzień społeczności lokalnej” („Community Day”), podczas którego centra współpracowały z lokalnymi stowarzyszeniami w każdym z 12 krajów, w których działa Grupa. W Europie kontynentalnej wprowadzenie marki Westfield wzmocni istniejące bliskie więzi ze społecznościami lokalnymi.

 

 

Czytaj również: Święto Morza w Gdyni już niebawem - jakie atrakcje przygotowano dla odwiedzających

 

Kalendarz:

Westfield Les Quatre Temps – 12 września 2019 

Westfield Forum des Halles – 13 września 2019 

Westfield Vélizy 2 – 14 września 2019 

Westfield Parly 2 – 18 września 2019 

Westfield Carré Sénart – 19 września 2019 

Westfield Euralille – 20 września 2019 

Westfield Rosny 2 – 21 września 2019

Westfield Arkadia – 25 września 2019 

Westfield Chodov – 27 września 2019 

Westfield Mall of Scandinavia –28 września 2019


2019-06-26
Źródło: MediaDEM / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Kable sterownicze Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema...
  • Reklama firmy Liczba postów: 461 Grupa: Trudne tema... Jedną ze skuteczniejszych opcji reklamy jest marketing szeptany FB https://www.lartweb.pl/produkt/marketing -szeptany-fb/
  • Prezent dla kobiety? Trudna sprawa Liczba postów: 142 Grupa: Trudne tema... Ostatnio postanowiłem spróbować czegoś nowego i zarejestrowałem się na serwisie randkowym dedykowanym dla osób poszukujących kontaktu ze starszymi kobietami. Mu...
  • praca i co dalej Liczba postów: 152 Grupa: Trudne tema... Szukam inspiracji na gry, które pomogą wzmocnić relacje w zespole. Chodzi o coś, co będzie angażujące, a jednocześnie pokaże, jak ważna jest komunikacja i wspól...
  • Przeprowadzka Liczba postów: 198 Grupa: Opinie Zainteresowanym tematem naszej rozmowy mogę polecić usługi, z których sam skorzystałem i jestem bardzo zadowolony. Jeżeli zastanawiacie się nad przeprowadzką Wa...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19419 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 160

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >