Wnętrzarskie i perfumiarskie trendy

Wnętrzarskie i perfumiarskie trendy

W warszawskim salonie odbyła się prezentacja nowości dostępnych w dystrybucji firmy, połączona z warsztatami z projektowania wnętrz zapachem. Wydarzenie to dobrze odzwierciedla konsekwentnie realizowaną strategię marki, opierającą się na bliskiej współpracy z architektami i starannym doborze innowacyjnych, wysokiej jakości produktów.

Nowości i innowacje

Zaproszeni architekci i dziennikarze mieli okazję zapoznać się z nowościami w ofercie firm współpracujących z marką Drzwi i podłogi VOX. Zaprezentowano między innymi szeroką ofertę paneli laminowanych Quick-Step, a także innowacyjny system drzwi RONDO marki INTERDOOR, których skrzydło zawsze obraca się w kierunku osoby otwierającej dzięki sposobowi zamykania ruchem przesuwno - obrotowym pod kątem 90 stopni. Oprócz produktów innowacyjnych, marka Drzwi i podłogi VOX systematycznie poszerza swoją ofertę o produkty premium i skierowane do architektów. Zgromadzeni goście mogli zatem zapoznać się z norweskimi podłogami drewnianymi marki BOEN, a także luksusowymi belgijskimi wykładzinami dywanowymi B.I.C: produktem, który pojawił się w ofercie VOX z myślą o projektantach poszukujących nieszablonowych rozwiązań skrojonych na miarę.

 

Czytaj również: Konferencja Future4Build w Warszawie

 


 

Zapachowe inspiracje

Oprócz zapoznania się z nowościami w ofercie produktowej marki Drzwi i podłogi VOX, zgromadzeni goście mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez jedynego w Polsce senseliera – Martę Siembab. Z niezwykle ciekawej prezentacji można było dowiedzieć się między innymi jak podnieść wartość domu dzięki zapachowi, jak przenikają się trendy wnętrzarskie i perfumiarskie, oraz czy można zaprojektować wnętrza 5D.

 

Czytaj również: Szkolenia dla architektów w całej Polsce

 


 

„Wydarzenie w warszawskim salonie pokazuje kierunek, który obrała marka Drzwi i podłogi VOX. Nasze salony mają być miejscem wzajemnych inspiracji architektów, klientów i nas samych, abyśmy jeszcze lepiej mogli zaspokajać ich potrzeby. Wszystko to w ramach idei By Human Touch promującej współpracę specjalistów z różnych dziedzin i uważne wsłuchiwanie się w indywidualne potrzeby klientów” - podsumowuje Arkadiusz Śmiłowski, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej sieci Drzwi i podłogi VOX.

2013-11-08
Źródło: Toolbox Creative Communications / budnet.pl

Zobacz galerie zdjęć

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • jak transportować duze gabaryty Liczba postów: 26 Grupa: Trudne tema... Prowadzisz firmę transportową? TGZ oferuje świetne warunki ubezpieczenia dla samochodów dostawczych i ciężarowych https://tgz.katowice.pl/blog/ubezpieczen ie-tra...
  • Gry komputerowe Liczba postów: 123 Grupa: Trudne tema... Cześć! Korzystam z Mostbet od kilku miesięcy i mogę rozwiać Twoje wątpliwości. Jeśli chodzi o bonus powitalny, jest to bardzo korzystna oferta, szczególnie dla....
  • Jaki hosting wybrać? Liczba postów: 37 Grupa: Trudne tema... Siemka! Chciałbym stworzyć serwer Minecraft na modach, ale nie wiem, które paczki są najbardziej stabilne i warte uwagi. Zastanawiam się nad modami technicznymi...
  • Sposób na zdrowie Liczba postów: 579 Grupa: Trudne tema... Hej wszystkim! Pracuję nad poprawą stanu zdrowia po kontuzji i rozważam zakup urządzenia vitafon do domowej rehabilitacji. Czy ktoś z Was korzystał z tego sprzę...
  • Drukarnia Omega-Druk Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Drukarnia Omega-Druk - polecacie? Chciałabym zlecić wykonanie personalizowanych kart do gry z logo firmy jako gadżet reklamowy na targi promocyjne.

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19509 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 514

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >