Wnętrzarskie i perfumiarskie trendy

Wnętrzarskie i perfumiarskie trendy

W warszawskim salonie odbyła się prezentacja nowości dostępnych w dystrybucji firmy, połączona z warsztatami z projektowania wnętrz zapachem. Wydarzenie to dobrze odzwierciedla konsekwentnie realizowaną strategię marki, opierającą się na bliskiej współpracy z architektami i starannym doborze innowacyjnych, wysokiej jakości produktów.

Nowości i innowacje

Zaproszeni architekci i dziennikarze mieli okazję zapoznać się z nowościami w ofercie firm współpracujących z marką Drzwi i podłogi VOX. Zaprezentowano między innymi szeroką ofertę paneli laminowanych Quick-Step, a także innowacyjny system drzwi RONDO marki INTERDOOR, których skrzydło zawsze obraca się w kierunku osoby otwierającej dzięki sposobowi zamykania ruchem przesuwno - obrotowym pod kątem 90 stopni. Oprócz produktów innowacyjnych, marka Drzwi i podłogi VOX systematycznie poszerza swoją ofertę o produkty premium i skierowane do architektów. Zgromadzeni goście mogli zatem zapoznać się z norweskimi podłogami drewnianymi marki BOEN, a także luksusowymi belgijskimi wykładzinami dywanowymi B.I.C: produktem, który pojawił się w ofercie VOX z myślą o projektantach poszukujących nieszablonowych rozwiązań skrojonych na miarę.

 

Czytaj również: Konferencja Future4Build w Warszawie

 


 

Zapachowe inspiracje

Oprócz zapoznania się z nowościami w ofercie produktowej marki Drzwi i podłogi VOX, zgromadzeni goście mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez jedynego w Polsce senseliera – Martę Siembab. Z niezwykle ciekawej prezentacji można było dowiedzieć się między innymi jak podnieść wartość domu dzięki zapachowi, jak przenikają się trendy wnętrzarskie i perfumiarskie, oraz czy można zaprojektować wnętrza 5D.

 

Czytaj również: Szkolenia dla architektów w całej Polsce

 


 

„Wydarzenie w warszawskim salonie pokazuje kierunek, który obrała marka Drzwi i podłogi VOX. Nasze salony mają być miejscem wzajemnych inspiracji architektów, klientów i nas samych, abyśmy jeszcze lepiej mogli zaspokajać ich potrzeby. Wszystko to w ramach idei By Human Touch promującej współpracę specjalistów z różnych dziedzin i uważne wsłuchiwanie się w indywidualne potrzeby klientów” - podsumowuje Arkadiusz Śmiłowski, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej sieci Drzwi i podłogi VOX.

2013-11-08
Źródło: Toolbox Creative Communications / budnet.pl

Zobacz galerie zdjęć

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skup złomu Liczba postów: 157 Grupa: Trudne tema... Polecam też skup katalizatorów Chrzanów, gdzie sprzedacie taki element w dobrej cenie i to nawet jeśli jest on już całkowicie zużyty i nie nadaje się do założen...
  • Świadectwa energetyczne - czekanie w blokach Liczba postów: 4 Grupa: Aktualności Doświadczony audytor energetyczny precyzyjnie określi, jak zaoszczędzić na ogrzewaniu i poprawić efektywność cieplną budynku. Wskaże konkretne modernizacje, któ...
  • Auto na okres naprawy szkody Liczba postów: 41 Grupa: Trudne tema... Ja również otrzymałem samochód zastępczy na czas naprawy mojego pojazdu. Auto było utrzymane w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Możesz sprawdzić of...
  • Naprawa samochodu Liczba postów: 217 Grupa: Trudne tema... Może komuś pomogę, bo ja naprawdę straciłem sporo czasu jeżdżąc po różnych firmach... do sedna, w Sprinterze 2019 padło AdBlue, w 2 firmach robiłem ale problem....
  • Mechanika samochodowa Lublin Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Auto Centrum lublin zajmuje się mechaniką samochodową Lublinie na ulicy Inżynierska 12. Ponad 20 doświadczenia w branży: http://autocentrumlublin.com/ - mecha...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19453 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 239

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >