Wrocław jako miasto otwarte na inne kultury i narody

Wrocław jako miasto otwarte na inne kultury i narody

Inicjatywa WrOpenUp została powołana do życia, by promować Wrocław jako miasto otwarte na inne kultury i narody. Twórcy tej akcji organizują w stolicy Dolnego Śląska wiele przedsięwzięć, które mają przybliżyć mieszkańcom obyczaje oraz tradycje przedstawicieli narodów z całego świata.

 

Celem kampanii WrOpenUp jest propagowanie otwartości i akceptacji wobec różnorodności etnicznej oraz kulturowej. Powstałe w ostatnim czasie malowidło przy ulicy Sienkiewicza 38 jest elementem ilustrującym założenia tej akcji. Projekt muralu wykonał młody, wrocławski artysta Bartosz Maria Ślusarski „LockyLocksmith”, specjalizujący się w streetarcie. Zrealizował go Rafał Kaufhold. Malowidło emanuje ekspresją barw i zaciekawia lokalnym akcentem, czyli Mostem Grunwaldzkim.

 

Czytaj również: Pogotowie Budowlane Sika wyruszło ogólnopolskie RoadShow!

 


 

Realizowane przez WrOpenUp akcje są wspierane przez wrocławskie firmy, instytucje oraz urzędy, których zadaniem jest promowanie wizerunku miasta. Jedną z firm, która włączyła się do najnowszej inicjatywy WrOpenUp jest firma Baumit, producent materiałów budowlanych, która przekazała farby elewacyjne niezbędne do wykonania malowidła. Odcienie farb zostały wybrane z największej w Europie palety kolorów tynków i farb elewacyjnych Baumit Life, która zawiera całe spektrum odcieni od pastelowych po niezwykle intensywne. Dzięki temu mural jest bardzo wyraźny, żywy i z powodzeniem oddaje zamysł artystyczny autora obrazu. „Jesienią 2012 roku realizowaliśmy wspólnie z fundacją WrOpenUp akcję malowania muralu przy ulicy Kościuszki 76. Owocem tej współpracy było niezwykle okazałe dzieło propagujące tolerancję i akceptację przedstawicieli innych kultur. Nie mogło nas zatem zabraknąć przy kolejnej odsłonie projektu i kontynuowaniu tej idei. Przekazane przez firmę Baumit farby elewacyjne posłużyły do powstania kolejnego muralu we Wrocławiu. Tym razem malowidło ozdobiło ścianę jednej z kamienic przy ulicy Sienkiewicza. Projekt jest niezwykle atrakcyjny wizualnie, a wykonanie odzwierciedla ideę przyświecającą konceptowi całej kampanii. Firma Baumit to międzynarodowy koncern i -z założenia, w działanie firmy, wpisuje się otwartość na inne kultury i narody. Naturalnym zatem jest, że firma Baumit znalazła się wśród instytucji wspierających inicjatywę WrOpenUp” – wyjaśnia Renata Hoffman, P.O. Managera ds. Marketingu w firmie Baumit.

 

2013-07-17
Źródło: GutPR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
  • Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
  • firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
  • Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
  • Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19468 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 536

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >