Współpraca z klasami patronackimi „DOBRY MONTAŻ”

Współpraca z klasami patronackimi „DOBRY MONTAŻ”

Organizowana przez Związek POiD kampania „DOBRY MONTAŻ” to nie tylko działania skierowane do inwestorów indywidualnych, którzy na co dzień korzystają z wyrobów stolarki budowlanej. W ramach akcji realizowana jest także współpraca ze szkołami branżowymi, gdzie utworzone zostały klasy patronackie „DOBRY MONTAŻ”. Ich uczniowie mogą korzystać z licznych szkoleń i czerpać praktyczną wiedzę na temat prawidłowej instalacji okien, drzwi, bram garażowych, osłon okiennych i towarzyszących im rozwiązań. Czytaj dalej

 

Już po raz trzeci w ramach kampanii „DOBRY MONTAŻ” realizowana jest współpraca z wybranymi szkołami branżowymi z całej Polski. W bieżącej odsłonie akcji, w roku szkolnym 2018/2019, klasy patronackie „DOBRY MONTAŻ” powstały w trzech placówkach szkolnych – Państwowych Szkołach Budownictwa im. prof. Mariana Osińskiego w Gdańsku, Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół nr 1 w Zbąszyniu.


Ogólnopolska kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ

 

Czytaj również: Trwa konkurs dla architektów, na projekt salonu wystawowego ASSA ABLOY


W ramach kooperacji przewidziane są różnego rodzaju działania, m.in. szkolenia montażowe, spotkania z ekspertami firm-Partnerów kampanii czy też doposażenie szkolnych pracowni w profesjonalny sprzęt i narzędzia. Uczniowie klas patronackich „DOBRY MONTAŻ”, wraz z nauczycielami, odwiedzą także MONTERIADĘ 2019 na targach BUDMA w Poznaniu oraz będą mieli okazję do zwiedzenia zakładów produkcyjnych przedsiębiorstw zaangażowanych we współpracę. Dla najlepszych uczniów przewidziano również specjalne stypendia.


Współpraca z klasami patronackimi „DOBRY MONTAŻ” to ważny element zakończonych sukcesem działań Związku POiD zmierzających do utworzenia zawodu montera stolarki budowlanej. Teraz, wraz z całą branżą, Związek POiD będzie aktywnie zabiegał, aby od września 2019 roku w szkołach branżowych utworzone zostały klasy o profilu „monter stolarki budowlanej”, a następnie na rynku pojawili się pierwsi absolwenci.

 

Czytaj również: X edycja Plebiscytu Miast „Świeć się z Energą” - zagłosuj i wygraj



2019-01-04
Źródło: REDPEN PR / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • How to play flash games online? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Developed for the Adobe Flash platform, flash games online were popular in the 2000s. For fast amusement on a web browser without downloading, they are typicall...
  • Używane auto Liczba postów: 36 Grupa: Trudne tema... Czy ktoś korzystał z pogotowia akumulatorowego w Tychach oferowanego przez firmę AkuExpress https://akuexpress.pl/? Zastanawiam się, czy ich oferta na pogotowie...
  • Gdzie inwestować Liczba postów: 40 Grupa: Trudne tema... Inwestuję od jakiegoś czasu w nieruchomości zagraniczne i jestem zadowolony z efektów. Współpracuję z firmą https://mmt-schneider.com/ która pomogła mi przejść....
  • Kable sterownicze Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema...
  • Reklama firmy Liczba postów: 461 Grupa: Trudne tema... Jedną ze skuteczniejszych opcji reklamy jest marketing szeptany FB https://www.lartweb.pl/produkt/marketing -szeptany-fb/

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19422 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 253

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >