Wybieramy Dystrybutorów Materiałów Budowlanych

Wybieramy Dystrybutorów Materiałów Budowlanych

Dokąd prowadzi konkurowanie ceną? Czy możemy stawać w szranki z internetem? Czy jesteśmy w stanie być zawsze blisko naszych klientów? Tradycyjne wartości marketingowe ulegają przewartościowaniu.

 

Co sprawia, że nasz klient do nas wróci?

Poleci nas swoim znajomym, rodzinie? Zadowolenie z obsługi, kontakt z doradcą, pozytywne wrażenia po sfinalizowaniu transakcji, wiarygodność informacji.

 

Jacy są nasi klienci?

Ciągle w ruchu, z tysiącem spraw na głowie, zanurzeni w chaosie informacyjnym. Potrzebują jasnego i wyrazistego komunikatu – tu warto przyjść, tu zostanę dobrze obsłużony, tu dobrze mi doradzą.

 

Czytaj również: Deweloper powierzchni magazynowo-produkcyjnych z dwiema nagrodami

 


 

Na przeciw stojącym przed dystrybutorami wyzwaniom, wychodzi Program Promocji Dystrybutorów Materiałów Budowlanych, który w listopadzie został uruchomiony przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o. o.. Na program składa się:

  • przeprowadzenie symulacji procesu zakupowego, która umożliwi zebranie danych nt. jakości obsługi klienta w punkcie handlowym;
  • opracowanie raportu dla każdego Dystrybutora zawierającego informację o dobrych i złych stronach obsługi klienta, o tym, co należałoby poprawić, a co jest zdecydowanie mocną stroną obsługi;
  • rangowanie dystrybutorów;
  • przyznanie nagród i wyróżnień dla najlepszych dystrybutorów materiałów budowlanych w danym segmencie rynku i poszczególnych kategoriach podczas uroczystej gali na poznańskich Międzynarodowych Targach Budowlanych BUDMA w marcu 2014;
  • szeroko zakrojoną promocję uczestników programu w czasopismach branżowych docierających do klientów indywidualnych i specjalistów z branży.

 

Czytaj również: 1 edycja Olimpiady Budowlanej

 


 

Oprócz tego, udział w programie przewiduje możliwość darmowego uczestnictwa w poznańskich Międzynarodowych Targach Budowlanych BUDMA w marcu 2014. Zapraszamy do udziału wszystkich dystrybutorów materiałów budowlanych: małych i dużych, krajowych i lokalnych, znanych i mniej znanych. Tytuł Dystrybutora Roku wesprze Państwa działania marketingowe, wzmocni lub pomoże zaistnieć marce na rynku.


Więcej informacji, materiały oraz formularze zgłoszeń dostępne są u organizatorów Programu -  agencji ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku: Joanny Florczak-Czujwid i Agaty Jabłońskiej, pod adresem mailowym: j.florczak@asm-poland.com.pl lub a.jablonska@asm-poland.com.pl oraz pod numerami telefonu 24/ 355 77 80, 24/ 355 77 64.

2013-12-06
Źródło: ASM / budnet.pl

Zobacz galerie zdjęć

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Usługi wysokościowe Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Czy wiecie, że czyszczenie fasad szklanych na wysokościach wymaga specjalistycznych umiejętności? Dowiedziałam się, że usługi wysokościowe Kraków wykorzystują n...
  • Marketing Liczba postów: 135 Grupa: Trudne tema... Marketing internetowy to dziś podstawa każdej skutecznej strategii. Od kampanii Google Ads po treści na TikToka – pomaga budować wizerunek i generować sprzedaż....
  • Mieszkanie co i jak? Liczba postów: 70 Grupa: Trudne tema... Coraz więcej osób w moim otoczeniu decyduje się na fotowoltaikę, ale opinie są różne – jedni zadowoleni, inni trochę mniej. Trafiłam na stronę firmy https://sto...
  • jak dobrać odpowiedni krem do swojej cery? Liczba postów: 130 Grupa: Trudne tema... Jeżeli szukacie sprawdzonego dostawcy nowoczesnych urządzeń i technologii dla gabinetów medycyny estetycznej, dermatologii i kosmetologii, to polecam Wam sprawd...
  • klub fitness Kraków Liczba postów: 48 Grupa: Trudne tema... Zamiast tego sięgasz po nie - https://hop-sport.pl/hantle i ćwiczysz w domu. To już fajne połączenie ceny i jakości. Na pewno zauważysz dużą zmianę, ale stopni...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19761 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 312

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >