Wybieramy Dystrybutorów Materiałów Budowlanych

Wybieramy Dystrybutorów Materiałów Budowlanych

Dokąd prowadzi konkurowanie ceną? Czy możemy stawać w szranki z internetem? Czy jesteśmy w stanie być zawsze blisko naszych klientów? Tradycyjne wartości marketingowe ulegają przewartościowaniu.

 

Co sprawia, że nasz klient do nas wróci?

Poleci nas swoim znajomym, rodzinie? Zadowolenie z obsługi, kontakt z doradcą, pozytywne wrażenia po sfinalizowaniu transakcji, wiarygodność informacji.

 

Jacy są nasi klienci?

Ciągle w ruchu, z tysiącem spraw na głowie, zanurzeni w chaosie informacyjnym. Potrzebują jasnego i wyrazistego komunikatu – tu warto przyjść, tu zostanę dobrze obsłużony, tu dobrze mi doradzą.

 

Czytaj również: Deweloper powierzchni magazynowo-produkcyjnych z dwiema nagrodami

 


 

Na przeciw stojącym przed dystrybutorami wyzwaniom, wychodzi Program Promocji Dystrybutorów Materiałów Budowlanych, który w listopadzie został uruchomiony przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o. o.. Na program składa się:

  • przeprowadzenie symulacji procesu zakupowego, która umożliwi zebranie danych nt. jakości obsługi klienta w punkcie handlowym;
  • opracowanie raportu dla każdego Dystrybutora zawierającego informację o dobrych i złych stronach obsługi klienta, o tym, co należałoby poprawić, a co jest zdecydowanie mocną stroną obsługi;
  • rangowanie dystrybutorów;
  • przyznanie nagród i wyróżnień dla najlepszych dystrybutorów materiałów budowlanych w danym segmencie rynku i poszczególnych kategoriach podczas uroczystej gali na poznańskich Międzynarodowych Targach Budowlanych BUDMA w marcu 2014;
  • szeroko zakrojoną promocję uczestników programu w czasopismach branżowych docierających do klientów indywidualnych i specjalistów z branży.

 

Czytaj również: 1 edycja Olimpiady Budowlanej

 


 

Oprócz tego, udział w programie przewiduje możliwość darmowego uczestnictwa w poznańskich Międzynarodowych Targach Budowlanych BUDMA w marcu 2014. Zapraszamy do udziału wszystkich dystrybutorów materiałów budowlanych: małych i dużych, krajowych i lokalnych, znanych i mniej znanych. Tytuł Dystrybutora Roku wesprze Państwa działania marketingowe, wzmocni lub pomoże zaistnieć marce na rynku.


Więcej informacji, materiały oraz formularze zgłoszeń dostępne są u organizatorów Programu -  agencji ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku: Joanny Florczak-Czujwid i Agaty Jabłońskiej, pod adresem mailowym: j.florczak@asm-poland.com.pl lub a.jablonska@asm-poland.com.pl oraz pod numerami telefonu 24/ 355 77 80, 24/ 355 77 64.

2013-12-06
Źródło: ASM / budnet.pl

Zobacz galerie zdjęć

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Gry komputerowe Liczba postów: 123 Grupa: Trudne tema... Cześć! Korzystam z Mostbet od kilku miesięcy i mogę rozwiać Twoje wątpliwości. Jeśli chodzi o bonus powitalny, jest to bardzo korzystna oferta, szczególnie dla....
  • Jaki hosting wybrać? Liczba postów: 37 Grupa: Trudne tema... Siemka! Chciałbym stworzyć serwer Minecraft na modach, ale nie wiem, które paczki są najbardziej stabilne i warte uwagi. Zastanawiam się nad modami technicznymi...
  • Sposób na zdrowie Liczba postów: 579 Grupa: Trudne tema... Hej wszystkim! Pracuję nad poprawą stanu zdrowia po kontuzji i rozważam zakup urządzenia vitafon do domowej rehabilitacji. Czy ktoś z Was korzystał z tego sprzę...
  • Drukarnia Omega-Druk Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Drukarnia Omega-Druk - polecacie? Chciałabym zlecić wykonanie personalizowanych kart do gry z logo firmy jako gadżet reklamowy na targi promocyjne.
  • Trening w domu Liczba postów: 46 Grupa: Trudne tema... Jeszcze ewentualnie do treningu polecam wioślarze, patrz - https://hop-sport.pl/wioslarze To roni mega robotę, jest konkretne i praktyczne. Po prostu - będziesz...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19509 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 446

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >