Wyróżnienia „SUPERBRANDS 2016/17”.

Wyróżnienia „SUPERBRANDS 2016/17”.

W wyniku badania konsumenckiego na próbie ponad 15 tysięcy respondentów oraz na podstawie oceny ekspertów Rady Marek, Międzynarodowa organizacja Superbrands już po raz jedenasty wyłoniła ścisłą elitę wśród brandów konsumenckich obecnych na polskim rynku. Tytułami „SUPERBRANDS 2016/17” oraz „CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2016/17” czwarty rok z rzędu zostały wyróżnione również znane i lubiane marki farb – Śnieżka oraz MAGNAT. Czytaj dalej

 

Na uzyskanie prestiżowego wyróżniania w największym badaniu konsumenckim brandów w Polsce – SUPERBRANDS® POLSKA, miały szanse marki najczęściej rekomendowane przez kupujących i jednocześnie oceniane pozytywnie przez ekspertów Rady Marek na wymiarach przejrzystości oraz wyróżnialności. Wśród odznaczonych prestiżowymi tytułami „SUPERBRANDS 2016/17” oraz „CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2016/17” nie mogło zabraknąć Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA. W kategorii „Remont i wykończanie domu/farby i lakiery” otrzymały je dwie marki z portfolio firmy – Śnieżka oraz MAGNAT.


  Śnieżka i MAGNAT wyróżnione „SUPERBRANDS 2016/17”

 

Czytaj również: Kończy się termin zgłoszeń do konkursu „Fasada Roku 2016”


Już od 4 lat badanie SUPERBRANDS® POLSKA potwierdza, że konsumenci są skłonni polecać nasze produkty, sygnowane markami Śnieżka oraz MAGNAT. Uważają je za godne zaufania, co stanowi dla nas ogromne wyróżnienie. To doskonała motywacja do dalszej wytężonej pracy. Nowoczesne technologie wytwarzania, bogata linia kolorystyczna i satysfakcjonujący efekt końcowy – estetyczny oraz funkcjonalny ze względu na zwiększoną odporność na mycie i szorowanie na mokro – m.in. z uwagi na te cechy Polacy wybierają farby Śnieżka i MAGNAT – tłumaczy Aleksandra Małozięć, Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej w FFiL Śnieżka SA.


  Śnieżka i MAGNAT wyróżnione „SUPERBRANDS 2016/17”

 

Czytaj również: Rodzinne spotkania na Targówku w ramach projektu „Zimowe Osiedle Wilno”


Organizacja Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, a w Polsce jest już obecna od 12 lat. Projekt badań konsumenckich brandów realizuje w tej chwili w 80 krajach świata. Mierzone są rekomendacje oraz znajomość marek wśród konsumentów oraz ich spójność i wyróżnialność w ocenie ekspertów. W tym restrykcyjnym procesie certyfikacji powstaje zestawienie przedsiębiorstw, które osiągnęły rynkowy sukces, wyróżnionych tytułem „SUPERBRANDS”.


2016-12-05
Źródło: RedPen / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... mahdiambre, Sprzedawanie samochodu naprawdę może być stresujące, szczególnie gdy proces się przeciąga. Być może po prostu potrzebujesz chwili wytchnienia, aby o...
  • Świadectwa energetyczne - czekanie w blokach Liczba postów: 7 Grupa: Aktualności Dating apps, including TikTok 18, impact sociodemographic and psychosocial dynamics by shaping relationships, self-expression, and cultural trends. They connect...
  • Wywóz śmieci Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Właśnie planuję pozbyć się zalegających śmieci po remoncie starego domu. Zastanawiam się nad kontenerem na śmieci we Wrocławiu od Zamów-Kontener https://zamow-k...
  • Pomysł na życzenia Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukasz inspiracji na najpiękniejsze podziękowania za życzenia urodzinowe, warto postawić na serdeczne słowa, które wyrażą wdzięczność za pamięć i miłe ży...
  • Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 282 Grupa: Trudne tema... Priorytetem jest dostarczanie usług najwyższej jakości, które wyróżniają się kreatywnością i skutecznością. Projekty są realizowane z uwzględnieniem potrzeb kli...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19457 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 249

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >