.jpg)
Zakończył się współorganizowany przez firmę Soudal Rajd Gorących Serc
Dużym sukcesem zakończyła się pierwsza edycja Rajdu Gorących Serc – charytatywnego rajdu rowerowego łączącego aktywność i pasję kolarską z pomocą osobom z niepełnosprawnościami, którego współorganizatorem była firma Soudal. W tym roku udało się zebrać ponad 471 000 złotych na rzecz organizacji wspierających rozwój podopiecznych w obszarze sportu poprzez organizację treningów i obozów, aktywną rehabilitację oraz zapewnienie dostępu do sprzętu.
Rajd Gorących Serc jest inicjatywą powstałą z myślą o usuwaniu barier, z jakimi borykają się kolarze z niepełnosprawnościami. W tym roku w wydarzeniu wzięło udział 150 uczestników podzielonych na 10 grup, którzy pokonali trzy malownicze trasy rowerowe wokół Warszawy - dwie wyczynowe o dystansie 300 km i 200 km oraz trasę honorową o dystansie 50 km. W rajdzie uczestniczyło aż 24 uczestników z niepełnosprawnościami, a imprezę wspierało ponad 40 wolontariuszy. Zebrane środki zostaną przekazane na konto trzech organizacji, które w ramach swojej misji wspierają osoby z niepełnosprawnościami w uprawianiu kolarstwa i innych dyscyplin sportowych - Fundacja Sport Jest Jeden, Stowarzyszenie VeloAktiv i klub sportowego ZOMA Team. Głównym celem finansowym beneficjentów jest zakup własnego środka transportu dla podopiecznych, którym mogliby przewozić sprzęt na wyjazdy oraz zawody oraz rowerów ręcznych – handbike. Inicjatywę nadal można wesprzeć finansowo poprzez stronę internetową wydarzenia – rajdgoracychserc.pl.
Czytaj również: Häfele Polska zostało partnerem strategicznym piłkarskich rozgrywek PRO Liga
Rajd Gorących Serc był współorganizowany przez firmę Soudal – jednego z czołowych producentów materiałów chemii budowlanej na świecie oraz sponsora profesjonalnej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step. Soudal od wielu lat podejmuje i wspiera działania ukierunkowane na popularyzację zawodowego i amatorskiego kolarstwa w Polsce, identyfikując się z promowanymi w sporcie wartościami: wytrwałością, zaangażowaniem i odważnym pokonywaniem przeszkód.
„Mimo, że Soudal od lat wspiera aktywnie kolarstwo – zarówno profesjonalnalistów, jak i amatorów, Rajd Gorących Serc był dla nas wydarzeniem wyjątkowym. Dlatego w organizację wydarzenia zaangażował się nasz zespół. Kolarstwo jest sportem, które łączy w sobie wiele wartości spójnych z wartościami naszej firmy - takich jak zaangażowanie, wytrwałość i determinacja, które w sposób niezwykły pokazali nam kolarze z niepełnosprawnościami, pomimo wielu trudności stający do aktywności i osiągający niesamowite efekty. To było niezwykłe doświadczenie, bardzo cieszymy się, że mogliśmy współorganizować pierwszą i z pewnością nie ostatnią edycję Rajdu Gorących Serc.” – mówi Małgorzata Drzewowska, dyrektor działu marketingu w firmie Soudal.
Czytaj również: Fuksiarz.pl oficjalnym sponsorem hiszpańskiej LALIGA
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- automatyzacja Liczba postów: 30 Grupa: Trudne tema... Automatyzacja zyskuje na znaczeniu w wielu branżach, a transport międzynarodowy nie jest wyjątkiem. Jeżeli chcecie dowiedzieć się, jak może wpłynąć na przyszłoś...
- Jakie jest Wasze hobby? Liczba postów: 357 Grupa: Trudne tema... Jednym z moich ulubionych hobby jest czytanie książek, zwłaszcza takich, które mają w sobie coś tajemniczego i trochę magicznego. Ostatnio trafiłem na "W cieniu...
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 124 Grupa: Trudne tema... Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że prowadzenie księgowości samodzielnie może być kuszące na początku, ale z czasem staje się coraz bardziej skomplikow...
- remarketing Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Zgadzam się, że remarketing to dziś jedno z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu online. Sam miałem okazję obserwować, jak firma Cadela Project wykorzystuj...
- Marketing Liczba postów: 129 Grupa: Trudne tema... Marketing dzisiaj to przede wszystkim umiejętność budowania zaufania i pokazania realnej wartości swojej oferty. Fajnym przykładem jest firma Cadela Project –....