Zakończyła się I edycja konkursu BOLD

Zakończyła się I edycja konkursu BOLD

Konkurs architektoniczny BOLD,skierowany był do studentów kierunków architektonicznych i projektowych. Uczestnicy zobligowani byli do stworzenia projektu z wykorzystaniem włókno-cementu do odświeżenia przestrzeni Mostu Grunwaldzkiego we Wrocławiu.

 

Od 20 stycznia br. studenci kierunków architektonicznych i projektowych uczelni z całego kraju mogli zgłaszać swoje prace do konkursu BOLD, którego organizatorem była firma Cembrit - producent wysokiej jakości włókno-cementowych materiałów budowlanych. Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu projektu koncepcyjnego z użyciem włókno-cementu w procesie transformacji Mostu Grunwaldzkiego we Wrocławiu.

 

 

„Projekt konkursu miał na celu stymulować jego uczestników do niekonwencjonalnego myślenia o materiałach budowlanych. Liczyliśmy na innowacyjność nadsyłanych prac konkursowych, dzięki którym moglibyśmy wyznaczyć nowe kierunki rozwoju i wykorzystania włókno-cementu w architekturze.” - mówi Maciej Duszczak, Marketing Manager z Cembrit.  

 

Czytaj również: Ruszyła kolejna edycja największego na świecie konkursu fotografii “URBAN PHOTOGRAPHER OF THE YEAR”

 

Spośród wszystkich nadesłanych prac konkursowych jury wyłoniło najlepsze, które cechowały się oryginalnością w estetycznym i funkcjonalnym wykorzystaniu włókno-cementu. Pierwsze miejsce przyznano Beacie Kłobut, Barbarze Kopiec oraz Patrycji Krawiec z Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Zespół przygotował projekt, który wyróżniał się pomysłowością, ale również ostrą selekcją i trafnym dopasowaniem do zaproponowanego hasła "Cztery żywioły". Jury doceniło ostateczny kształt pomysłu i sposób jego rozpisania. Rozwiązanie to w znakomity sposób zaprezentowało walory włókno - cementu: lekkość i wytrzymałość.

 

 

Drugie miejsce zajęli Wojciech Rekosz i Piotr Pietras z Politechniki Warszawskiej. Głównym celem projektu był jasny i przejrzysty przekaz. Autorzy podjęli grę wyobraźni, w której główną regułą jest odsłonięcie procesu twórczego. Pracę tę charakteryzowała elastyczność formy i odkrycie wartości włókno-cementu jako materiału wchodzącego w skład tworzyw współczesnej architektury. Trzecie miejsce jury przyznało Ewelinie Cis z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawa, która nie bała się zaryzykować. Projekt dowiódł jak plastyczność materiału może generować giętkość myślenia twórczego oraz wzbudził zainteresowanie i ciekawą dyskusję.

 

 

Czytaj również: Inteligentny stadion Maracanã

 

W konkursie został też wyróżniony projekt, który zdobył nagrodę publiczności. Zyskał on największą liczbę głosów, a jego autorki otrzymały dysk zewnętrzny WD My Book o pojemności 4 terabajtów. Zwycięzca konkursu otrzymał nagrodę główną w wysokości 5000 zł,  natomiast osoby, które zajęły drugie i trzecie miejsce zostały uhonorowane nagrodami w kwotach odpowiednio 3000 i 2000 zł. Zwycięski projekt, oprócz nagrody pieniężnej, ma szansę stać się inspiracją do stworzenia nowej linii produktów Cembrit. 

2014-07-14
Źródło: corepr / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
  • Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
  • firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
  • Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
  • Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19469 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 602

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >