Zakończyła się jesienna edycja  Akademii Profesjonalisty

Zakończyła się jesienna edycja Akademii Profesjonalisty

Ponad 300 uczestników, 6 Partnerów i 11 miast. Sopro po raz kolejny zaprosiło Wykonawców do udziału w dobrze znanym cyklu szkoleń z serii Akademia Profesjonalisty, które stanowią doskonałą okazję do poszerzenia wiedzy, wymiany doświadczeń i przyjrzenia się z bliska nowoczesnym technologiom z branży wykończeniowej. Frekwencja jak zwykle dopisała! Czytaj dalej

 

Rynek materiałów budowlanych i wykończeniowych ulega dynamicznym zmianom – nie tylko w kontekście panujących, często sezonowych, trendów, ale przede wszystkim z uwagi na niezwykle szybki rozwój nowoczesnych technologii. Kluczowe staje się w tym przypadku „trzymanie ręki na pulsie” i nieustanne podnoszenie swoich kwalifikacji, mających bezpośredni wpływ na wzrost konkurencyjności i jeszcze mocniejszą pozycję na rynku. Odpowiedzią na te potrzeby jest udział w profesjonalnych szkoleniach, łączących zdobywanie wiedzy teoretycznej z doskonaleniem warsztatu wykonawcy.


Zakończyła się jesienna edycja a Akademii Profesjonalisty


- Ogromne zainteresowanie, jakie notują kolejne edycje Akademii Profesjonalisty niezaprzeczalnie dowodzi przydatności takich inicjatyw. Glazurnicy, którzy w swojej pracy zawodowej stawiają na jakość, pełen profesjonalizm oraz stały rozwój, mają okazję utrwalić swoje umiejętności – tak, by być na bieżąco zarówno z nowoczesnymi produktami, jak też oczekiwaniami dzisiejszych inwestorów. Producenci zaś zyskują możliwość pokazania, jak w praktyce działają ich rozwiązania – podkreśla Radosław Szczytyński ekspert firmy Sopro. - Dlatego, o sile naszych szkoleń decyduje ich formuła – połączenie prezentacji z częścią praktyczną, tak, by każde słowo miało swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości – dodaje.


Zakończyła się jesienna edycja a Akademii Profesjonalisty

 

Czytaj również: Targi Światło w warszawskim Centrum EXPO XXI


Jesienna edycja to aż 3 tematy, które koncentrowały się na innowacyjnych rozwiązaniach z zakresu chemii budowlanej i ich wykorzystaniu podczas prac z szeroką paletą materiałów wykończeniowych. – Do współpracy zaprosiliśmy wielu znakomitych Partnerów. O nowoczesnych systemach ogrzewania podłogowego opowiadaliśmy wraz z firmami Kermi oraz Collomix, temat montażu i właściwości okładzin megaformatowych wsparły Cerrad i Raimondi, zaś o niuansach wykonawczych podczas tworzenia nowoczesnej łazienki rozmawialiśmy z Ceramiką Paradyż oraz I-Drain. Szerokie podejście do poszczególnych zagadnień oraz spojrzenie na problemy wykonawcze z wielu perspektyw zagwarantowało pełne wykorzystanie potencjału tego typu spotkań – podkreśla Radosław Szczytyński ekspert firmy Sopro.


Zakończyła się jesienna edycja a Akademii Profesjonalisty

 

Czytaj również: Współpraca z klasami patronackimi „DOBRY MONTAŻ”


Obok cennej wiedzy, zarówno merytorycznej, jak i praktycznej, każdy uczestnik Akademii otrzymał certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności, a także pakiet materiałów szkoleniowych i zestaw akcesoriów przydatnych podczas przyszłych prac glazurniczych.


Zakończyła się jesienna edycja a Akademii Profesjonalisty


Tymczasem…widzimy się wiosną!


2019-01-18
Źródło: Tower Communications / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • How to play flash games online? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Developed for the Adobe Flash platform, flash games online were popular in the 2000s. For fast amusement on a web browser without downloading, they are typicall...
  • Używane auto Liczba postów: 36 Grupa: Trudne tema... Czy ktoś korzystał z pogotowia akumulatorowego w Tychach oferowanego przez firmę AkuExpress https://akuexpress.pl/? Zastanawiam się, czy ich oferta na pogotowie...
  • Gdzie inwestować Liczba postów: 40 Grupa: Trudne tema... Inwestuję od jakiegoś czasu w nieruchomości zagraniczne i jestem zadowolony z efektów. Współpracuję z firmą https://mmt-schneider.com/ która pomogła mi przejść....
  • Kable sterownicze Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema...
  • Reklama firmy Liczba postów: 461 Grupa: Trudne tema... Jedną ze skuteczniejszych opcji reklamy jest marketing szeptany FB https://www.lartweb.pl/produkt/marketing -szeptany-fb/

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19423 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 216

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >