„Złote Spinacze 2014” - kreatywność nagrodzona
Uroczysta gala „Złotych Spinaczy 2014” odbyła się 5 grudnia w Hotelu Westin w Warszawie. Celem konkursu, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, jest podnoszenie standardów w branży PR i tworzenie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów w Polsce.
Projekt „Zrobimy Cię na Biało” nagrodzony w branżowych konkursach
Eksperci z branży reklamowej i public relations docenili kampanię łódzkiej firmy ATLAS - „Zrobimy Cię na Biało”. Projekt otrzymał statuetkę w konkursie „Złote Spinacze 2014” jako najbardziej kreatywny, zaś w „Kreaturach 2014” został wyróżniony w kategorii „Kreatura Open”.
Jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele świata mediów i biznesu, oceniło w 12. edycji łącznie 232 projekty, zgłoszone w ramach 27 kategorii. Przyznano 76 nominacji, w tym dla projektu „Zrobimy Cię na Biało”, który okazał się najlepszym w kategorii „Kreatywność”. Kampania ATLASA walczyła o statuetkę z akcjami Coca-Coli, Stowarzyszenia Twórców Contur, Carlo Rossi i Allegro.pl. Złotego Spinacza z rąk Marcina Gruszki, rzecznika prasowego Play, odebrali Jacek Bik, Kierownik Komunikacji ATLAS i Błażej Bierczyński z Telma Communications Agency, czyli biura prasowego firmy, odpowiedzialnego za komunikację projektu i zgłoszenie go do konkursu. Odczytując werdykt, Marcin Gruszka stwierdził, że przy realizacji swojej następnej kampanii zdecydowanie widziałby autorów projektu „Zrobimy Cię na Biało”.
Czytaj również: Nastrojowe święta
Kilka dni wcześniej, 26 listopada, w warszawskim Teatrze & Clubie Capitol, wręczono nagrody w 18. edycji „Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy Kreatura 2014”. Ideą inicjatywy jest uhonorowanie najlepszych projektów reklamowych, wyróżniających się największą kreatywnością i niestandardowym, zaskakującym podejściem. W jury zasiadają branżowi eksperci w dziedzinie marketingu, komunikacji, kreacji i reklamy. Oprócz Grand Prix, przyznano 12 nagród głównych i 24 wyróżnienia w kilkunastu kategoriach. Dyplom dla projektu „Zrobimy Cię na Biało” – wyróżnienie w kategorii „Kreatura Open”, odebrał Mariusz Piętkiewicz, Dyrektor Zarządzający Studia Filmowego M5 (które zrealizowało koncepcję firmy ATLAS) i zespół ATLASA: Jacek Bik, Dominika Sumisławska-Subko, Kierownik Grupy Produktowej, i Aleksandra Krzesimowska, Koordynator ds. Komunikacji e-Marketingowej.
Czytaj również: Centrum Doskonałości
W obydwu przypadkach, branżowi eksperci docenili ogromny wysiłek kreacyjny, produkcyjny i komunikacyjny oraz poczucie humoru, dystans i bardzo szybką reakcję ATLASA na możliwości zaprezentowania nowych białych farb i marki jako nowoczesnej i kreatywnej. Projekt wyróżnił się jako sprawne połączenie real-time marketingu, sponsoringu sportowego i PR-u produktowego.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Fotowoltaika a Sauna Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema...
- Akcesoria drogowe Liczba postów: 12 Grupa: Trudne tema... Niebezpieczny zakręt wymaga nie tylko odpowiednich znaków drogowych, ale również dodatkowych zabezpieczeń, takich jak bariery ochronne. Znaki ostrzegawcze powin...
- Zakład pogrzebowy Liczba postów: 107 Grupa: Trudne tema... kwiaty sztuczne na cmentarz jest to bardzo dobrym rozwiązaniem
- Kobiece firmy budowlane coraz powszechniejsze Liczba postów: 5 Grupa: Aktualności
- Rower i małe dziecko Liczba postów: 267 Grupa: Trudne tema... Wiecie, możecie też sprawdzić sobie propozycje na rowery używane warszawa w sklepie Wygodny Rower. Tam macie szeroki wybór także według mnie k...