Złoty Laur Konsumenta 2011
Zakończyła się VII edycja ogólnopolskiego plebiscytu, w którym konsumenci mogli wybierać najpopularniejsze produkty i marki spośród kilkuset kategorii.
Nieodmiennie wysoka jakość produktów marki Tikkurila sprawiła, że z wynikiem 58 % głosów stała się ona liderem w kategorii „farby i tynki dekoracyjne” i została nagrodzona Złotym Laurem Konsumenta. Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie najpopularniejszych produktów i marek. W każdej kategorii prowadzone jest sondowanie opinii na grupie min. 800 respondentów.
Czytaj również: Nagroda CEE Green Building Award w kategorii BREEAM Pre-certified Developments
Badanie przeprowadzane jest trzema metodami: telefonicznie – o preferowane produkty i usługi pytane są losowo wybrane osoby z ogólnodostępnych baz, bezpośrednio – ankieterzy zbierają głosy osób odwiedzających centra handlowe, główne place i ulice największych miast a także przez Internet – gdy internauci oddają głosy bezpośrednio na portalu www.laur-konsumenta.pl, na serwisach tematycznych Spółki Agora czy oficjalnej stronie Rzeczy o Biznesie.
Przyznanie Godła Laur Konsumenta jest dla nas cennym wyróżnieniem, ponieważ stanowi potwierdzenie silnej pozycji i dowodzi, że Klienci chętnie sięgają po nasze produkty dekoracyjne – mówi Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR Tikkurila Polska S.A. Cieszy nas, że bogactwo odcieni i faktur produktów z linii Tikkurila Be Special Decor zostało docenione przez Konsumentów.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wakacje nad morzem Liczba postów: 82 Grupa: Trudne tema... Ja własnie zastanawiam się nad wakacjami w Chorwacji. Znalazłam nawet nowoczesny hotel blisko plaży w Sibeniku - https://www.amadriapark.com/hotel/amadri a-park-...
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...