Zmiany w kultowym magazynie

Zmiany w kultowym magazynie

Lutowy numer miesięcznika „M jak mieszkanie” ukaże się z nową okładką oraz odświeżonym logo. Poradnik zyska lifestylowy charakter i bardziej ekskluzywny wygląd. Sytuując się na wyższej półce, zachowa jednocześnie dotychczasową atrakcyjną cenę. Czytaj dalej

 

W lutowym wydaniu magazynu „M jak mieszkanie” zmieniona została okładka i odświeżone logo. Zdjęcie okładkowe obramowane jest elegancką białą ramką, dzięki czemu jest bardziej wyraziste. W logotypie zmieniono czcionkę na bardziej smukłą i nowoczesną. Dodatkowo podkreślono także atrakcyjną cenę miesięcznika. Autorką zmian jest Beata Cieśla, która od lipca 2013 roku odpowiada za makietę miesięcznika.



„M jak mieszkanie” jest liderem w segmencie pism wnętrzarskich w zakresie dynamiki wzrostu czytelnictwa. Od stycznia do listopada 2013 roku w porównaniu z tym samym okresem 2012 roku miesięcznik odnotował rekordowy w swoim segmencie wzrost czytelnictwa - aż o 10 proc.! Według danych PBC czytelnictwo cyklu sezonowego „M jak mieszkanie” w okresie od stycznia do listopada 2013 roku wyniosło  679,5 tys. (PBC General, MillwardBrown SMG/KRC, I-XI 2012 i I-XI 2013, CCS, 15+, n= 44 187 / 38 087, opracowanie MURATOR SA).

 

Czytaj również: Producent narzędzi ręcznych odznaczony Konsumenckim Liderem Jakości

 

Po zmianach „M jak mieszkanie” ma trafiać do jeszcze szerszej grupy docelowej. Oferta tytułu ma odpowiadać zapotrzebowaniom wszystkich, którzy kochają nowoczesność i elegancję, bez względu na zasobność portfela. Oznacza to, że pismo zyska bardziej zróżnicowane materiały redakcyjne, a przede wszystkim pojawią się dodatkowe treści, skierowane do Czytelników, którzy dysponują wyższymi budżetami na urządzanie wnętrz. Wydawca zakłada, że dzięki temu „M jak mieszkanie” okaże się jeszcze bardziej atrakcyjne dla reklamodawców preferujących ekskluzywne magazyny wnętrzarskie.



- Od kilku miesięcy tytuł ewoluował w stronę bardziej wyszukanego, makieta wzbogaciła się o duże inspirujące zdjęcia. Magazyn zyskuje na urodzie, nie tracąc swojego poradnikowego charakteru. Prezentujemy w nim zarówno wnętrza większych mieszkań urządzonych z rozmachem, jak i te mniejsze, w których liczy się przede wszystkim pomysł. Obok każdego z nich znaleźć można porady architektów i projektantów - mówi Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna miesięcznika „M jak mieszkanie”.

 

Czytaj również: Grupa Paradyż wysoko w rankingu „Lista 2000”

 


 

Od numeru styczniowego wprowadzono nowe działy: „Co nowego w kuchni?”, „Co nowego w łazience?”, „Co nowego w pokoju dziecka?”. Każdy z nich to efektowny przegląd nowości rynkowych. Na pierwszych stronach magazynu pojawił się tzw. moodboard, czyli efektowny kolaż z KOLOREM MIESIĄCA - to wywodząca się z techniki pracy stylistów forma prezentacji obecna w tytułach luksusowych oraz na blogach internetowych, dotyczących urządzania wnętrz. Zagadnienia dotyczące remontu uporządkowano w cyklu REMONTUJEMY. Nowością jest także dział DEKORUJEMY, gdzie w inspirujący sposób prezentowane są modne sposoby wykończenia wnętrz - w pierwszym odcinku ceramika, w tym porcelanowe talerze, jako dekoracja ścian, w kolejnym - dekoracyjne wykorzystanie fotografii we wnętrzach. Początkiem zmian było wprowadzenie w 2013 roku działu ŁADNE RZECZY na ostatniej stronie magazynu. Są tu prezentowane projekty młodych twórców - nieduże przedmioty, których zakup znajduje się w zasięgu możliwości każdego Czytelnika. W lutowym numerze „M jak mieszkanie” przedstawia prace Marii Jeglińskiej, polskiej projektantki robiącej karierę za granicą.

2014-01-08
Źródło: murator / budnet.pl

Zobacz galerie zdjęć

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19396 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 862

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >