Znak towarowy Vaillant po metamorfozie

Znak towarowy Vaillant po metamorfozie

Marka Vaillant, lider na rynku międzynarodowym w dziedzinie techniki grzewczej i wentylacyjnej zmienia swój logotyp. Wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej nastąpiło już w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej. Jest ono odpowiedzią na zmiany, które zachodzą w przestrzeni digitalu, a także ugruntowaniem nowych, ekologicznych rozwiązań systemowych, które wdraża marka. Czytaj dalej

 

Zmiana logotypu

Znak towarowy marki Vaillant obecnie jest najlepiej rozpoznawalnym logotypem na rynku techniki grzewczej w całej Europie. Nasze logo cieszy się dużą popularnością wśród klientów, a zając w jajku, który jest jego charakterystycznym elementem, identyfikuje markę Vaillant już od ponad 120 lat. To nasz znak rozpoznawczy, dlatego jego przeprojektowanie wymagało od nas dużej precyzji. Od początku dążyliśmy raczej do ewolucji, a nie rewolucji – wskazuje Mariusz Stec, Dyrektor Marketingu i Szkoleń Vaillant Group.


Znak towarowy Vaillant po metamorfozie

 

Znak towarowy marki Vaillant na przestrzeni lat ulegał licznym modyfikacjom, których celem było dopasowanie logotypu do specyfiki danych czasów, a także dostępnych możliwości technologicznych. W obecnej formie funkcjonuje już przeszło 12 lat. Stale postępująca cyfryzacja okazała się jednak dla marki bodźcem do prac nad zmianą logotypu, który od teraz będzie jeszcze precyzyjniej dostosowany do przestrzeni cyfrowej. Digitalizacja oraz rozwój naszej działalności w internecie sprawił, że modyfikacja znaku towarowego okazała się obecnie niezbędna – mówi Mariusz Stec. Chcemy reagować na zmiany, postęp technologiczny, a także oczekiwania naszych klientów. To dlatego logo marki Vaillant otrzymało kilka nowych elementów – dodaje. Co się zmieniło?


Znak towarowy Vaillant po metamorfozie

 

Zdecydowaliśmy się na dyskretne wyostrzenie linii policzków oraz uszu zająca, który dzięki tym z pozoru niewielkim zmianom stał się bardziej dynamiczny. Jajko jest teraz wyraźnie zaznaczone konturem. Nowoczesny, smuklejszy krój pisma i większą przestrzeń między literami wprowadziliśmy, by zapewnić jeszcze lepszą czytelność – szczególnie w mediach cyfrowych. Zrezygnowaliśmy ponadto z efektu 3D z gradientem kolorów, który od 2009 roku charakteryzuje nasze logo. Pozostawiamy na nim jednak typową zieleń, którą znają i rozpoznają nasi klienci – wyjaśnia Mariusz Stec.


Znak towarowy Vaillant po metamorfozie

 

Czytaj również: Kolejowe połączenie towarowe z Chin do Europy - wzmacnia handel transgraniczny

 

Nowe logo marki ma być przede wszystkim dostosowane do aktualnych standardów. Jego celem jest uzyskanie rzetelnego, czytelnego oraz nowoczesnego wizerunku marki Vaillant. Nowa identyfikacja wizualna będzie wprowadzana sukcesywnie do wiosny 2021 roku.

 

Ekologiczne nowości produktowe w ofercie marki

Historia spółki Vaillant sięga roku 1874. Od tego czasu firma niezmiennie utrzymuje pozycję lidera w branży producentów urządzeń grzewczych i wentylacyjnych. Jej oferta obejmuje obecnie pompy ciepła, kotły kondensacyjne, systemy fotowoltaiczne, instalacje wentylacyjne oraz inteligentne układy sterowania. 


Znak towarowy Vaillant po metamorfozie

 

Czytaj również: Spadły emisje metanu z globalnego przemysłu naftowego i gazowego - jakie są szanse na ograniczenie emisji po zakończeniu pandemii?

 

Vaillant stale podąża za nowymi rozwiązaniami technologicznymi, a także potrzebami klientów, by spełniać wymagania zmieniającego się rynku ogrzewania, chłodzenia i wentylacji. Marka prowadzi w tym celu m.in. badania rozwojowe, które pozwalają na udoskonalanie wykorzystywanych przez nią technologii oraz materiałów. Badania przeprowadza specjalnie powołany departament, który zajmuje się ciągłym opracowywaniem nowych rozwiązań i patentów.


Znak towarowy Vaillant po metamorfozie

2021-01-25
Źródło: They.pl / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Użytkownik mahdiambre napisał: Нажаль я не знаю нікого, хто купує такі запчастини, але може хтось вам допоможе. Що стосується мене, то я вже 3 місяці намагаюся....
  • Jak spędzasz swój wolny czas? Liczba postów: 161 Grupa: Trudne tema... Ja mam pytanie - skorzystaliście kiedyś z oferty romantycznego weekendu w tym hotelu https://www.hotelstbruno.pl/oferty-specj alne/romantyczny-weekend-na-mazurac...
  • Szkolenia? Liczba postów: 109 Grupa: Trudne tema... Moje dziecko uczy się z korepetytorem ze szkoła matematyki dla dzieci Mathema . Każda lekcja wprowadza moje dziecko w świat nowych odkryć. Korepetytorzy dbają o...
  • Kobiece firmy budowlane coraz powszechniejsze Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
  • Biuro rachunkowe- Gliwice Liczba postów: 47 Grupa: Trudne tema... Znalezienie wiarygodnego księgowego jest ważne dla skutecznego zarządzania sprawami finansowymi. W Gliwicach jest kilka biur rachunkowych, które są polecane: B...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19441 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 388

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >