
Znak towarowy Vaillant po metamorfozie
Marka Vaillant, lider na rynku międzynarodowym w dziedzinie techniki grzewczej i wentylacyjnej zmienia swój logotyp. Wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej nastąpiło już w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej. Jest ono odpowiedzią na zmiany, które zachodzą w przestrzeni digitalu, a także ugruntowaniem nowych, ekologicznych rozwiązań systemowych, które wdraża marka.
Czytaj dalej
Zmiana logotypu
Znak towarowy marki Vaillant obecnie jest najlepiej rozpoznawalnym logotypem na rynku techniki grzewczej w całej Europie. Nasze logo cieszy się dużą popularnością wśród klientów, a zając w jajku, który jest jego charakterystycznym elementem, identyfikuje markę Vaillant już od ponad 120 lat. To nasz znak rozpoznawczy, dlatego jego przeprojektowanie wymagało od nas dużej precyzji. Od początku dążyliśmy raczej do ewolucji, a nie rewolucji – wskazuje Mariusz Stec, Dyrektor Marketingu i Szkoleń Vaillant Group.
Znak towarowy marki Vaillant na przestrzeni lat ulegał licznym modyfikacjom, których celem było dopasowanie logotypu do specyfiki danych czasów, a także dostępnych możliwości technologicznych. W obecnej formie funkcjonuje już przeszło 12 lat. Stale postępująca cyfryzacja okazała się jednak dla marki bodźcem do prac nad zmianą logotypu, który od teraz będzie jeszcze precyzyjniej dostosowany do przestrzeni cyfrowej. Digitalizacja oraz rozwój naszej działalności w internecie sprawił, że modyfikacja znaku towarowego okazała się obecnie niezbędna – mówi Mariusz Stec. Chcemy reagować na zmiany, postęp technologiczny, a także oczekiwania naszych klientów. To dlatego logo marki Vaillant otrzymało kilka nowych elementów – dodaje. Co się zmieniło?
Zdecydowaliśmy się na dyskretne wyostrzenie linii policzków oraz uszu zająca, który dzięki tym z pozoru niewielkim zmianom stał się bardziej dynamiczny. Jajko jest teraz wyraźnie zaznaczone konturem. Nowoczesny, smuklejszy krój pisma i większą przestrzeń między literami wprowadziliśmy, by zapewnić jeszcze lepszą czytelność – szczególnie w mediach cyfrowych. Zrezygnowaliśmy ponadto z efektu 3D z gradientem kolorów, który od 2009 roku charakteryzuje nasze logo. Pozostawiamy na nim jednak typową zieleń, którą znają i rozpoznają nasi klienci – wyjaśnia Mariusz Stec.
Czytaj również: Kolejowe połączenie towarowe z Chin do Europy - wzmacnia handel transgraniczny
Nowe logo marki ma być przede wszystkim dostosowane do aktualnych standardów. Jego celem jest uzyskanie rzetelnego, czytelnego oraz nowoczesnego wizerunku marki Vaillant. Nowa identyfikacja wizualna będzie wprowadzana sukcesywnie do wiosny 2021 roku.
Ekologiczne nowości produktowe w ofercie marki
Historia spółki Vaillant sięga roku 1874. Od tego czasu firma niezmiennie utrzymuje pozycję lidera w branży producentów urządzeń grzewczych i wentylacyjnych. Jej oferta obejmuje obecnie pompy ciepła, kotły kondensacyjne, systemy fotowoltaiczne, instalacje wentylacyjne oraz inteligentne układy sterowania.
Czytaj również: Spadły emisje metanu z globalnego przemysłu naftowego i gazowego - jakie są szanse na ograniczenie emisji po zakończeniu pandemii?
Vaillant stale podąża za nowymi rozwiązaniami technologicznymi, a także potrzebami klientów, by spełniać wymagania zmieniającego się rynku ogrzewania, chłodzenia i wentylacji. Marka prowadzi w tym celu m.in. badania rozwojowe, które pozwalają na udoskonalanie wykorzystywanych przez nią technologii oraz materiałów. Badania przeprowadza specjalnie powołany departament, który zajmuje się ciągłym opracowywaniem nowych rozwiązań i patentów.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- samochód nowy czy używany Liczba postów: 599 Grupa: Trudne tema... Nie ma znaczenia czy kupisz samochód nowy z salonu czy używany z komisu. I taki i taki musisz sprawnie zarejestrować i ubezpieczyć. Są wskazane w prawie terminy...
- Ubezpieczenie - pomoc Liczba postów: 148 Grupa: Trudne tema... Ubezpieczenie na samochód to obowiązkowa polisa, która zapewnia ochronę finansową w przypadku wypadku lub kolizji. Najważniejsze rodzaje to OC (odpowiedzialnośc...
- Marketing Liczba postów: 128 Grupa: Trudne tema... Agencje influencer marketingu, takie jak http://tearsofjoy.pl/ , potrafią wzmocnić strategię marketingową marki poprzez efektywne kampanie oparte na współpracy....
- Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... brawl stars lets you battle in fast fights. Choose a brawler, use powerful moves, and win. Play with friends or alone in different fun game modes! [https://braw...
- Sprawdzona hurtownia kosmetyków w Łodzi – moje doś... Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Od lat prowadzę własny salon kosmetyczny, a znalezienie odpowiedniego dostawcy produktów to jedno z największych wyzwań, z jakimi musiałam się zmierzyć. Przetes...