Rówieński Klaster Meblarski: nowe rynki i nowe możliwości
Rówieńszczyzna umacnia swoją reputację jako jeden z wiodących ośrodków przemysłu drzewnego i meblarskiego na Ukrainie. Region aktywnie wdraża nowoczesne technologie obróbki drewna, co pozwala zwiększać efektywność produkcji i jakość produktów. Dzięki lokalizacji blisko granic UE oraz bogatym zasobom drewna, region staje się coraz bardziej atrakcyjny dla zagranicznych partnerów i inwestorów. Rówieński Klaster Meblarski skupia 22 wiodące firmy z branży, w tym takie międzynarodowe marki jak Kronospan, Swisspan, Hjort Knudsen, Morgan Furniture i inne. We współpracy z projektem USAID „Konkurencyjna gospodarka Ukrainy”, klaster nadal dynamicznie się rozwija i wchodzi na nowe rynki eksportowe.
Czy wiemy, jak aktywności cyfrowe wpływają na nas i czym jest higiena cyfrowa?
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Grupa Tremco CPG podjęła kolejny krok w integracji spółek tworzących Tremco CPG w Polsce
Tremco CPG (Construction Products Group), grupa łącząca wiodące marki z segmentu chemii budowlanej dla profesjonalnych wykonawców, takie jak illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex, Dryvit i Nudura, zacieśnia współpracę organizacyjną w Polsce. W styczniu 2025 roku nastąpi formalne połączenie spółek Tremco CPG Poland Sp. z o.o. i tremco illbruck Sp. z o.o. To kolejny etap budowy grupy, mający na celu wzmocnienie jej pozycji rynkowej dzięki kompleksowej obsłudze inwestycji oraz wykorzystywaniu efektu synergii.
W tym roku planujemy wydać na świąteczne zakupy spożywcze średnio od 100 do 300 zł na osobę
W tym roku na przedświątecznych zakupach spożywczych najwięcej osób będzie kierowało się ceną – 78,5%. Jednak rdr. spadło jej znaczenie o 4,1 p.p. W dalszej kolejności będzie liczyć się promocja – 70,1%, jakość – 53,3%, własne doświadczenie – 34,9%, a także dostępność – 24,7% (27,6%). Polacy najczęściej zamierzają wydać na produkty dla jednej osoby przy stole 101-200 zł – 25,8%. Przedział 201-300 zł wskazuje 18,8% rodaków. Z kolei 12,9% konsumentów nie umie się określić. Sumę powyżej 500 zł podaje 11,8% badanych, a kwotę do 100 zł deklaruje 11,1%. I tutaj widać spadek udziału tego pierwszego wydatku o 2,1 p.p. rok do roku.
Kongres Sportu Powszechnego na PGE Narodowym - Inwestycja w Zdrowe Społeczeństwo
12 grudnia 2024 r. w Centrum Konferencyjnym PGE Narodowy odbył się Kongres Sportu Powszechnego, organizowany przez Fundację Orły Sportu w ramach programu Aktywna Szkoła, przy wsparciu Ministerstwa Sportu i Turystyki, Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Partnera Strategicznego - ORLEN S.A.
Aby przeglądać tę stronę, musisz się zalogować.
Społeczność budnet.pl ma już 19436 użytkowników
gości: 199