BENINCA I CAME napędy do bram

« Powrót do grupy: Inteligentny dom

Stron: 3 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸

19 grudnia 2007, 18:24

Zgadzam sie: good 0 bad

czy warto kupować naped do bramy ?
na jak długo starczają takie maszyny do otwierania bram.
mam kupić od BENINCA czy od CAME

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

20 grudnia 2007, 23:05

mam napęd beninca i jestem zadowolony ,nie znam się na mechanice ale z tego co zaobserwowałem to dobry napęd

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

26 grudnia 2007, 17:58

bylem w salonie beninca i ogladalem ich sprzet chyba sie skusze na automatprzesuwny bull ? co o nim sadzicie ? najpierw musze zrobicbrame,mysle ze w marcu dam rade to skonczyc i sie pochwale jak to chodzi

Zgłoś | Cytuj | Link

27 grudnia 2007, 10:59

BENINCA BULL to automat przemysłowy jak cie stać na wydatek to czemu nie ten sprzęt jest bardzo dobry i zaawansowaną centralę posiada.

kup coś tańszego i odpowiedniego do domu np BENINCA RI6E prosty napęd i nie skomplikowany robi swoje i za dużo nie myśli :wink:

Zgłoś | Cytuj | Link

28 grudnia 2007, 14:18

bądź napędzik beninca ms4 ale to do małych bram max 200 kg

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

2 stycznia 2008, 22:11

lepiej ri6

Zgłoś | Cytuj | Link

9 stycznia 2008, 16:46

no ok a automatyke garażowa też można w benince kupić ? i jak w porównaniu z nice to wypada ?

Zgłoś | Cytuj | Link

11 stycznia 2008, 16:27

kupisz w benince wszystko do otwierania bram wjazdowych i garażowych,szlabany i akcesoria elektronicze do sterowania

Zgłoś | Cytuj | Link

16 stycznia 2008, 10:31

pewnie że warto kupowac dla wygody nie trzeba z samochodu wysiadać i jest bezpiecznie bo wieżdzasz samochodem na podwórko i do garażu.
Jestem na etapie wyboru i wiem że nie ma sensu brać do montażu tandeciaży którzy zakładają i sprzedają używane i składane zestawy bez gwarancji w gruncie rzeczy niewiadomego pochodzenia.

kupie coś firmowego beninca,nice albo came

Zgłoś | Cytuj | Link

23 stycznia 2008, 14:11