Często spotykam się z opinią właścicieli firm
budowlanych, że tylko reklama w której widać nazwę firmy
jej logo oraz dane adresowe ma sens i gwarantuje pozyskanie
klienta - czy rzeczywiście tak jest?
Znaczna większość firm - to małe lokalne działalności
znane w ograniczonym środowisku. Jaką zatem mamy
gwarancję, że umieszczenie nazwy naszej firmy wśród nazw
wielu innych o podobnym profilu działalności da nam
klienta?
Moim zdaniem ta szansa jest zupełnie iluzoryczna. Nie chcę
tu wymieniać zbiorowych katalogów firm do których wpis
kosztuje około 500 - 700 zł rocznie i jest się jednym z
tysięcy rekordów.
Drugim ważnym aspektem jest fakt że znalezienie firmy "x"
wykonującej określone usługi, nie znaczy o tym że my tą
firmę znamy. Wręcz przeciwnie - wizytówka takiej firmy
może być takim tworem marketingowo - reklamowym że
ulegniemy manipulacji, która ma na celu podpisanie umowy i
przelanie "należności" za wątpliwą jakość usługi. A
przecież na wizytówce realizacje były wręcz idealne.
Reklama graficzna - logotypu i nazwy firmy ma sens
wyłącznie wtedy, gdy chcemy budować świadomość naszej
marki wśród szerszego grona odbiorców. Teraz jednak
musimy odpowiedzieć sobie na ważne pytanie - Po co nam ta
świadomość marki i czy stać nas na długoletnią pracę
marketingową?
W Polsce świadomość marketingowa przeciętnego
właściciela firmy równa jest 0. Działania reklamowe
często o charakterze wizerunkowym nie przynoszą efektu w
postaci sprzedaży usług. Dlaczego?
Ponieważ reklama wizerunkowa i handlowa to dwa różne
zagadnienia o których agencje reklamowe do których
najczęściej trafiamy nie mówią lub nie wiedzą.
offline zapytanie.pl doświadczony
|
|
| |
Reklamy Google | |
offline gtasaq praktykant
|
Witam, |
| |
Reklamy Google | |
offline zapytanie.pl doświadczony
|
Wydając nawet 10 groszy trzeba się zastanowić czy
warto? |
| |
offline novakowa praktykant
|
Przecież wpis w katalogu firmowym to nie jedyna metoda na
zwiększenie swojej widoczności. Szczególnie ostatnimi
czasy kiedy na popularności zyskuje marketing
internetowy. |
| |
offline charlotte160 kierownik
|
Rzeczywiście katalogowanie nie jest jedyną formą reklamy ale trzeba przyznać, że jest skuteczne i warto z niego korzystać. Jeśli ktoś chce katalogować swoją stronę to warto zajrzeć na https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/16/kata logowanie-stron-w-erze-pingwina Można znaleźć tam informacje o rodzajach katalogów, gdzie warto dodawać strony i jakie są koszty tego wszystkiego. Ja kataloguję swoją stronę od X czasu i jestem zadowolona, na brak klientów nie mogę narzekać. |
| |
Reklamy Google | |
offline trzykroki inżynier
|
Jeśli chodzi o reklamę internetową, to nie należy zapominać o pozycjonowaniu stron. To podstawa. W tej kwestii mogę wskazać sprawdzoną firmę, działającą między innymi w Wieluniu http://www.premesso.pl/pozycjonowanie-wielun. html :) |
| |
offline rezo majster
|
|
| |
offline selena1985 praktykant
|
w przetargu najważniejsza jest cena. jest to jedno z kluczowych kryteriów w wyborze firmy budowlanej. w artykule tym opisano jakie formy reklamy warto stosować https://wycenione.pl/artykul,reklama-firmy-bu dowlanej-jakie-metody-sa-skuteczne,o12 reklama nie powinna ograniczać się jedynie do dodania prostej wizytówki na portalach ogłoszeniowych, ale zaleca się dodawanie cenników usług np. na portalu https://wycenione.pl/ i referencji |
| |
offline kej_say fachowiec
|
Informacji na temat tego, jak się reklamować, szukaj na http://adnext.pl/baza-wiedzy - publikowane są tam porady, które mogą Ci się przydać. Korzystaj z wiedzy, która jest dostępna za darmo i unikaj błędów, których można się ustrzec! |
| |
Konto usunięte praktykant |
Może jakieś eventy firmowe? Firma http://www.argentum-event.pl organizuje takie imprezy. Na pewno poprawią marketing i rozpoznawalność firmy. |
|