Podobała Ci się organizacja konkretnych targów. Pochwal Organizatorów.
Dodaj zdjęcie
Dodaj film
Jagna Niedzielska kolejnym gościem DOMOpasji w Centrum Designu DOMOTEKA
Cykl spotkań DOMOpasje, który od samego początku gości w DOMOTECE na warszawskim Targówku popularne osobowości ze świata architektury, kultury, designu i ekologii, powraca z kolejnym wydarzeniem. 24 kwietnia 2025 r. , w czwartek o godz. 18:00, w Centrum Designu DOMOTEKA odbędzie się spotkanie z Jagną Niedzielską – prowadzącą programy telewizyjne „Widelcem po mapie” i „Kuchnia bez resztek Jagny Niedzielskiej”, autorką książek, edukatorką i propagatorką kuchni „zero waste”. Profil Jagny na instagramie śledzi obecnie ponad 80 tyś. osób, co świadczy o niesłabnącym zainteresowaniu jej przemyślanym i świadomym podejściu do gotowania. Już teraz mówi się o niej jako o jednej z najważniejszych postaci polskiej kuchni ekologicznej.
Na polskim rynku ubezpieczeniowym pojawi się nowy, czeski ubezpieczyciel Direct
W 2024 roku liczba aktywnych polis OC w Polsce przekroczyła 29,7 mln, a ubezpieczeni zgłosili ponad 1 mln szkód – wynika z danych Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Dane KNF wskazują, że składka przypisana brutto z ubezpieczeń komunikacyjnych trafiła w ubiegłym roku do 17 zakładów ubezpieczeń. Na tym rynku pojawił się właśnie kolejny gracz – Direct pojišťovna, czeska firma ubezpieczeniowa przejęła całość portfela ubezpieczeń od wefox insurance AG i rozpoczyna działalność w Polsce.
65% firm w USA i Europie ogranicza zależność od Chin i coraz mocniej skupia się na reindustrializacji
Strategicznym priorytetem staje się obecnie przebudowa globalnych łańcuchów dostaw i zdolności produkcyjnych - w tym przenoszenie produkcji z powrotem do kraju (reshoring), bliżej lokalizacji docelowej (nearshoring) oraz dywersyfikacja źródeł dostaw - nawet kosztem krótkoterminowej rentowności. Aż 60% kadry zarządzającej dąży do kontynuowania tych działań mimo wyższych kosztów. Co więcej, większość organizacji (65%) zmniejsza swoją zależność od chińskich produktów, planując w ciągu najbliższych trzech lat zwiększyć inwestycje w tzw. „friendshoring” - czyli lokowanie produkcji w krajach sojuszniczych – w celu minimalizacji ryzyka w łańcuchach dostaw.
Galerie i centra handlowe wciąż są ważnym elementem w handlu. Polacy to potwierdzają
36,4% respondentów uważa, że w obecnej sytuacji gospodarczej, społecznej i rynkowej w Polsce jest za dużo galerii i centrów handlowych. Tak wynika z najnowszego badania opinii społecznej. 46,1% ankietowanych jest z kolei przeciwnego zdania, a 17,5% nie ma wyrobionej opinii na ten temat. Eksperci, komentujący ww. dane, podkreślają zmianę podejścia konsumentów do tego typu obiektów. Zauważają również, że coraz większe znaczenie mają mniejsze, lokalne formaty. Istotna staje się też integracja funkcji zakupowych, rozrywkowych i gastronomicznych.
Społeczność budnet.pl ma już 19609 użytkowników
gości: 101
Aby przeglądać tę stronę, musisz się zalogować.