Jak urządzić wnętrza biurowe oraz sale konferencyjne?

« Powrót do artykułu: Jak urządzić wnętrza biurowe oraz... | « Powrót do grupy: Wnętrza

Stron: 4 ▾ Skocz do strony
◂  1 2 3 4  ▸

17 sierpnia 2016, 12:25

Zgadzam sie: good 0 bad

Wyposażenie sali powinno być maksymalnie mobilne, często trzeba przystosować salę do wymagań klienta. lodz.wynajemsal.com

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

19 sierpnia 2016, 14:08

Zgadzam sie: good 0 bad

A co myślicie o dodatkowym oświetleniu?
Czy np. wprowadzenie czegoś takiego - http://www.konferental.pl/wynajem-sprzetu/osw ietlenie będzie dodatkowym kosztem? Chodzi nam o wzmocnienie światła, zakładając znalezienie dużej sali. Realne?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

22 listopada 2016, 22:34

Zgadzam sie: good 0 bad

Wyposażenie sali jest bardzo ważne, ale trzeba też wiedzieć jak podłączyć nagłośnienie, multimedia, etc. a do tego przyda wam się pomoc profesjonalnej firmy typu http://www.soundtech.pl/ , która ma doświadczenie w obsłudze konferencji :)

Zgłoś | Cytuj | Link

24 listopada 2016, 11:44

Zgadzam sie: good 0 bad

Do biura bardzo dobrze sprawdzi się kamień ozdobny lub fototoapeta z ciekawym aczkolwiek ładnym motywem przewodnim oraz o jasnej kolorystyce. Wszystko to znajdziecie na DekoracjeWnetrz.eu

Zgłoś | Cytuj | Link

22 lutego 2018, 11:01

Zgadzam sie: good 0 bad

Jeśli chodzi o temat nagłośnienia - to jest to faktycznie bardzo ważny element. Na rynku są sklepy jak ten https://akustyka.com.pl/naglosnienia/ , gdzie odpowiednie elementy nagłośnienia do takich sal konferencyjnych można zamówić. To, jakie elementy będą potrzebne i o jakich parametrach zależy od wielu czynników. I osobiście uważam, że wszystko to najlepiej skonsultować ze specjalistami.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

16 marca 2018, 13:46

Zgadzam sie: good 0 bad

Nagłośnienie, oświetlenie - jasne, że są ważne. Ale w sali konferencyjnej, na pewno nie może zabraknąć nowoczesnego sprzętu, takiego jak tablice multimedialne. Bardzo fajne są tablice wielodotykowe, na których równocześnie może pisać nawet 10 użytkowników. Początkowo uważałam to za taki gadżet, ale przekonałam się, że faktycznie usprawniają one cały proces szkolenia, a także uatrakcyjniają konferencje. Choć może nie są najtańsze, to warto w nie zainwestować.

Zgłoś | Cytuj | Link

9 maja 2018, 09:24

Zgadzam sie: good 0 bad

Jak dla mnie sala konferencyjna = funkcyjne meble i odpowiedni stół konferencyjny. Sam pracuję w biurowcu, w którym sale są naprawdę fajnie urządzone, aż miło iść na jakieś spotkanie i podebatować :) Miejsce, w którym pracuję jest wyposażone w stoły z http://www.mikomaxsmartoffice.pl/produkty/sto ly-konferencyjne i wszyscy są naprawdę zadowoleni. Mamy dość duże powierzchnie, więc najlepiej sprawdzają się stoły składane - bardzo fajna sprawa, są na kółkach i można je ustawiać w dowolnych konfiguracjach.

Ten post był edytowany przez ToQem dnia: 9 maja 2018, 09:25
Zgłoś | Cytuj | Link

9 maja 2018, 09:34

Zgadzam sie: good 0 bad

My chill describe:
http://therese.post1.telrock.org

Zgłoś | Cytuj | Link

9 maja 2018, 09:34

Zgadzam sie: good 0 bad

bad credit installment loans guaranteed bad credit loans guaranteed approval money lender credit loans guaranteed approval

Zgłoś | Cytuj | Link

24 lipca 2018, 10:16

Zgadzam sie: good 0 bad

W zakresie systemów audiowizualnych to sprowadzałem do swojego pubu speców z firmy www.audioart.pl którzy przed mistrzostwami wstawili nowe kolumny głosnikowe razem z telewizorami.

Zgłoś | Cytuj | Link

Stron: 4 ▾ Skocz do strony
◂  1 2 3 4  ▸


Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 19416 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 333

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >