Jak urządzić wnętrza biurowe oraz sale konferencyjne?

« Powrót do artykułu: Jak urządzić wnętrza biurowe oraz... | « Powrót do grupy: Wnętrza

Stron: 4 ▾ Skocz do strony
◂  1 2 3 4  ▸

31 lipca 2018, 12:18

Zgadzam sie: good 0 bad

sale konferencyjne zawsze można doposażyć w odpowiedni sprzęt, gdy zajdzie taka potrzeba, np. wynajmując taki sprzęt na konferencje od profesjonalnej firmy

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

26 sierpnia 2018, 14:04

Zgadzam sie: good 0 bad

Odpowiedni system nagłośnienia informacyjnego może się tutaj okazać doskonałym wyborem. Zdecydowałem się na zakup prosto z oferty http://ramsec.pl/ To własnie dzięki nim nasz system prezentuje i sprawuje się fantastycznie. Zdecydowanie polecam!

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

28 listopada 2018, 10:25

Zgadzam sie: good 0 bad

Ten post był edytowany przez Sklep Biuromarket dnia: 25 września 2020, 09:04
Zgłoś | Cytuj | Link

8 stycznia 2019, 22:36

Zgadzam sie: good 0 bad

Wart zadbać o to, aby powierzchnie biurowe były funkcjonalne. Czas to pieniądz, więc im lepiej urządzimy biuro, tym możemy liczyć na bardziej efektywną pracę. Właśnie dlatego projektowanie biura warto powierzyć profesjonalistom. Na pewno warto sobie zerknąć tutaj http://totalsec.pl i zapoznać się z ofertą.

Zgłoś | Cytuj | Link

9 stycznia 2019, 13:16

Zgadzam sie: good 0 bad

U Nas w firmie położyli taki beton architektoniczny https://perfectstyr.pl/sklep/sztukateria-wewn etrzna-xps/beton-architektoniczny/ świetnie wygląda. Planuje taką ściane w mieszkaniu jeszcze

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

9 stycznia 2019, 13:19

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja zamówiłem stół do sali konferencyjnej z https://stolarnialobzow.pl/sklep/stoly?page=1 świetna jakość

Zgłoś | Cytuj | Link

9 września 2019, 12:05

Zgadzam sie: good 0 bad

To zależy co jest Ci potrzebne w biurze, ale warto wiedzieć o czymś takim, jak archiwizacja dokumentów - http://www.pasazbiurowy.pl/blog/praca-w-biurz e/archiwizacja-dokumentow-o-czym-warto-wiedziec/. Przeczytaj artykuł, by dowiedzieć się czym to jest i jak dobrze o to zadbać w swoim biurze.

Zgłoś | Cytuj | Link

26 listopada 2019, 09:23

Zgadzam sie: good 0 bad

Dobrym pomysłem moim zdaniem jest wynajem sali konferencyjnej w Krakowie dzięki temu nie musimy posiadać własnej, a dalej mamy dostęp do w pełni wyposażonej sali konferencyjnej

Zgłoś | Cytuj | Link

25 września 2020, 09:05

Zgadzam sie: good 0 bad

W zakresie tworzenia przestrzeni biurowej, na pewno warto doradzić się eksperta w tej dziedzinie aby była to przestrzeń wygodna i funkcjonalna. Dlatego przy wyborze mebli biurowych zapraszamy także do zapoznania się z ofertą naszego sklepu https://biuromarket.com.pl/ w którym także znajdziesz porządne meble metalowe do przestrzeni biurowej, jak i warsztatów.

Zgłoś | Cytuj | Link

25 września 2020, 21:43

Zgadzam sie: good 0 bad

Konieczne są dobre meble, które po prostu będą praktyczne. Także różne akcesoria biurowe, w tym nawet papier do drukarki, długopisy i dobra kawa. ;) W sklepie https://nj.com.pl/ można takie rzeczy zamówić.

Zgłoś | Cytuj | Link

Stron: 4 ▾ Skocz do strony
◂  1 2 3 4  ▸


Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 19413 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 195

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >