offline pmonty doświadczony
|
|
| |
Reklamy Google | |
offline pmonty doświadczony
|
|
| |
Reklamy Google | |
Gość: wito61 praktykant |
|
| |
Gość: pelson praktykant |
|
| |
offline janas praktykant
|
|
| |
Reklamy Google | |
Gość: Super Majster praktykant |
A ja z koleityropiany klientom obecnie polecam s firmy swisspor. Dociepleniami zajmuję się już od x-lat, miałem do czynienia z różnymi producentami, którzy byli naprawdę dobrzy, ale wraz z zyskaniem popularności spadła jakość ich wyrobów,a swisspor oferuje naprawdę wysoką jakość/parametry styropianu za niewygórowaną cenę. Błąd jaki robią ludzie przy ociepleniach to stosowanie lepszego styropianu, ale cieńszego w miejsce styropianu gorszego-grubszego. Totalna BZDURA!!! Lepiej dołożyć do elewacji, kupić styropian o lepszych parametrach niż później dopłacać na ogrzanie. Przy dużych inwestycjach specjaliści wiedzą o co chodzi, a przy domkach jednorodzinnych każdy bierze styropian "biały i jak najgrubszy". Od siebie mogę polecić styropian grafitowy. Naprawdę super. Współczynnik przewodzenia ciepła wynosi 0,031 (dane odnośnie styropianu swissporu). "Zwykłe styropiany" mają go na poziomie 0,042-0,040 (im mniejszy tym lepszy!). Także widzimy, że mamy styropian o 25% lepszych parametrach! Przenieśmy to teraz na 25% mniej ciepła potrzebnego do ogrzania domu. Nie ma co oszczędzać na dociepleniu. Nie robimy tego przecież na 2-3lata, tylko najczęściej na całe życie. Ode mnie tyle. Budujcie z głową. |
| |
Gość: joozef praktykant |
|
| |
Gość: mirek30 praktykant |
|
| |
offline ewelina78 praktykant
|
|
| |
offline fresh blood majster
|
|
|
Jaki styropian na ocieplenie domu?
«
Powrót do grupy: Robimy izolację cieplną
Ostatnio na forum
- co moze zrobic wata szklana z kontaktem z cialem c... Liczba postów: 13062 Grupa: Robimy izol... sytuacja jest prosta: jak nie wiesz, jak się za to zabrać, to wezwij fachowca