A co sądzicie o gontach bitumicznych? Znalazłam je kilka dni temu na http://www.dom-expert.eu/oferta/ i zastanawiam się nad położeniem ich na dachu zamiast dachówki ceramicznej. Czy ktoś z was wybrał takie rozwiązanie? Chciałabym miec ładny, porzadny dach ale bez wydawania majątku. Jakby nie patrzeć dachówka tania nie jest.
Stron: 12 ▾ ◂◂ ◂ 2 3 4 5 6 ▸ ▸▸
offline charlotte160 kierownik
|
|
| |
Reklamy Google | |
offline Eldon32 fachowiec
|
Raczej był odradzał. Jest to słabe pokrycie, a w stosunku do ceny wychodzi bardzo źle Jezeli chcesz mieć piękny i porządny dach to Twoim wyborem powinna być dachówka. Ja z producentów miałem doczynienia z Braas na prawdę świetne dachówki jakość, cena, estetyka wszystko zachowane. Polecam abyś sprawdził |
| |
Reklamy Google | |
Gość: ascsavdsvsd praktykant |
|
| |
Gość: kondek praktykant |
Ja mogę polecić "moją" dachówkę, tzn. Koramic Orea. Nie mam doświadczenia z innymi producentami, wybraliśmy taką w składzie budowlanym, bo miała mega fajny kolor (czarny matowy) i dobrze wyglądała. Ogólnie materiał można polecić, dekarze nie narzekali na jakieś trudności przy układaniu, połać też jest równa i nie widać klawiszowania które sie podobno może pojawiać przy innych dachówkach płatkich. To dlatego pewnie tak długo w ogóle nie było ceramicznych dachówek płaskich, bo producenci bali się tych krzywizn, które są przecież w 100% naturalne i powstają przy wypalaniu. Przy mojej dachówce technologia już jest widać na tyle dobra, że te krzzywizny się eliminuje na etapie produkcji. Tak czy inaczej - polecam |
| |
offline Porek456 fachowiec
|
To prawda długo nie było dachówek ceramicznych o płaskiej budowie. Najpierw w Braas była Teviva bodajże ale to dachówka betonowa. Później doszedł Tegalit Protegon i ceramiczny Turmalin. Klawiszowanie nie zawsze da się dojrzeć szczególnie przy wyższych domach i gdy jest pokryta glazurka. U mojego sąsiada na prawdę efekt nie do zauważenia, albo udał mu się ten Turmalin :) |
| |
Reklamy Google | |