Dzień dobry. Przymierzam się do przeprowadzenia pomiaru instalacji wentylacyjnej i grzewczej. Zrobiłem mały research i chcę zdecydować się na tę firmę: www.test-therm.pl - moje pytanie brzmi: czy to dobra decyzja? Jak wygląda krakowska konkurencja? Jaki fundusz przygotować na tę usługę? Jakie macie doświadczenie w sprawie instalacji wentylacyjnych i ogólnie rzecz biorąc pomiarów? Chciałbym zweryfikować również inne aspekty budynku, natomiast jestem trochę zielony w tym temacie. Z góry dziękuję za pomoc!
offline Jonor doświadczony
|
|
| |
Reklamy Google | |
offline drewbud fachowiec
|
Rozplanuj sobie przy okazji jak rozmieścisz okna bo będzie
to miało znaczenie |
| |
Reklamy Google | |
Gość: gomarc praktykant |
Wystarczy wyposażyć się w odpowiedni sprzęt pomiarowy i można zrobić to samemu. Jeżeli się za takim rozglądacie to skontaktujcie się z firmą www.zoller.net.pl Oferują urządzenia pomiarowe, na których można polegać. |
| |
offline pigeon doświadczony
|
najem ekspresów |
| |
Gość: Direct Lenders praktykant |
|
| |
Reklamy Google | |
Gość: gulin praktykant |
Jeżeli poszukujecie odpowiedniej aparatury pomiarowej to polecam wam skontaktować się z firmą www.technicon.pl Firma ta zajmuje się sprzedażą aparatury tego typu i mogę wam powiedzieć że posiadają bardzo szeroką ofertę. Tam powinniście znaleźć niezbędne urządzenia. |
| |
Gość: gulin praktykant |
Wszystkim osobom rozglądającym się za odpowiednią aparaturą pomiarową polecam zajrzeć na stronę http://www.metalchem.pl/ Firma ta posiada szeroką ofertę aparatury pomiarowej. Tam na pewno znajdziecie coś dla siebie. |
| |
Gość: ziol praktykant |
Ja również korzystam z narzędzi pomiarowych zakupionych od wcześniej tutaj wspomnianej firmy www.technicon.pl i jestem bardzo z nich zadowolony. Jeżeli zależy wam na niezawodnych narzędziach pomiarowych to powinniście się z nimi skontaktować. |
| |
offline Kammar24_pl inżynier
|