Porada w sprawie Aura Park

« Powrót do grupy: Firmy budowlane

26 sierpnia 2008, 19:01

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam! Chciabym kupić mieszkanie w Warszawie. Jestem laikiem w tej dziedzinie i trochę boję się oszustów. Może ktoś mógłby mi pomóc. Bardzo podoba mi się oferta dewelopera MillYon (www. aurapark.com.pl) i osiedle Aura Park na Woli. Będę wdzięczna za wszelkie opinnie i porady dotyczące tego inwestora i jego prac.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

26 sierpnia 2008, 23:44

Z tego co mi wiadomo jest to rzetelna oferta. Mam znajomych, którzy mieszkają na tym osiedlu i nie słyszałem, aby narzekali na standard bądź większe problemy z wykonawcą. Są to nowoczesne i ekskluzywne obiekty, przy tym nie zapomniano o wkomponowaniu sporej "dawki" zieleni w krajobraz ;)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

27 sierpnia 2008, 22:02

Dziękuję za informację. Twoja wiadomość mnie trochę uspokoiła i zachęciła do podjęcia decyzji o zakupie mieszkania właśnie w Aura Park :) Mam nadzieję że bedzie mi się tam dobrze mieszkało. pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link

30 września 2008, 23:46

Tylko nie Aura Park i Mill-Yon!!!

Około 100 osób, które kupiły mieszkania w Aura Park walczy z deweloperem.
Mill-Yon nie dotrzymuje umów, zaniża standard inwestycji, realizuje koszmarne rozwiązania architektoniczne (wązkie przejścia, duszne klatki schodowe bez wentylacji, światła na klatkach świecą się całą noc - brak włączników), jakośc wykonania też koszmarna - przeciekające garaże i mieszkania na parterach. Dramat!

reszta tutaj:
http://picasaweb.google.pl/auraparkmillyon/Au raParkGaraEDzieOMillYonIPBMPoUdnie#

Zgłoś | Cytuj | Link

10 lutego 2012, 13:42

dobrze wiedzieć... ja aktualnie szukam jakiegoś przytulnego mieszkanka w wawie lub okolicy. Słyszałam,że w Piasecznie jest jakaś dobra inwestycja,ale trzeba to sprawdzić..a może Bielany:-) tam jest tak zielono:-)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

20 czerwca 2012, 11:31