Prezent dla kobiety? Trudna sprawa

« Powrót do grupy: Trudne tematy

Stron: 14 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  11 12 13 14  ▸

13 marca 2024, 18:10

Zgadzam sie: good 0 bad

metformin 1000mg

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

13 marca 2024, 18:41

where can i buy metformin

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

13 marca 2024, 18:58

synthroid 0.05

Zgłoś | Cytuj | Link

13 marca 2024, 19:08

synthroid 50mcg coupon

Zgłoś | Cytuj | Link

13 marca 2024, 19:12

order tadalafil tablets 20 mg

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

20 marca 2024, 09:29

Zakupiłem mojej żonie na prezent planner mola książkowego. Ona kocha czytać książki więc była zachwycona, są też inne np. planner finansowy, ślubny, fitness.

Ten post był edytowany przez Bartek Bukiet dnia: 20 marca 2024, 09:29
Zgłoś | Cytuj | Link

25 marca 2024, 13:54

Nie znam się na biżuterii, więc wolałem nie uszczęśliwiać żony na siłę, a na urodziny zamówiłem jej taki prezent https://www.pocztakwiatowa.pl/kobiecy-gift-to wer. Lubi różowy kolor, z zawartości również była zadowolona.

Zgłoś | Cytuj | Link

16 maja 2024, 12:07

A co powiecie na dużą torbę na ramię
? Moja znajoma miała niedawno urodziny i po długich rozmyślaniach, zdecydowałem się kupić jej dużą torbę worek na ramię. I muszę Wam powiedzieć, że to był strzał w dziesiątkę!

Dlaczego akurat duże torby na ramię? No cóż, po pierwsze, jest mega praktyczna. Wyobraźcie sobie, że macie tylko jedną torbę, w której zmieści się wszystko – od laptopa, przez kosmetyczkę, aż po dodatkową parę butów na zmianę. Takie duże torby na ramię damskie to prawdziwy ratunek dla tych, którzy zawsze mają ze sobą pół domu.