Szukacie dobrych narzędzi analitycznych które się wam przydadzą w przyszłości lub w teraźniejszych czasach w waszej firmie ? Zobaczcie na ciekawe narzędzia analityczne i możliwości z nimi związane, conversion dadzą wam niezły pogląd reklamowy na obecny rynek, zobaczycie w jakim kierunku trzeba zmierzać żeby zaistnieć.
offline monetma praktykant
|
|
| |
Reklamy Google | |
offline zbuntowany_anioł fachowiec
|
|
| |
Reklamy Google | |
Gość: lena89 praktykant |
Na pewno firmy z branży budowlanej powinny jeździć na targi. Tam naprawdę można się pokazać i zobaczyć co dzieje się na rynku. Tutaj http://brandcreation.pl/portfolio/ można sobie zobaczyć jakie teraz stosika są w modzie. Warto bowiem wyróżniać się na tle konkurencji. Oryginalne stoisko, to podstawa! |
| |
offline wiolaa7 inżynier
|
Reklama w sieci jest co prawda skuteczna, ale w przypadku firm działających lokalnie niewystarczająca. Potrzebna jest też tradycyjna reklama zewnętrza, np. na billboardach, czy witrynach. Zerknijcie na reklamy wykonywane w BGRM Group http://www.zenit24.eu - wykonane są z najlepszych materiałów, bardzo starannie, ale najważniejsze, że przyciągają wzrok. |
| |
offline solaris praktykant
|
Ja bym raczej stawiała na reklamę w internecie. Jest to zdecydowanie najbardziej miarodajna forma reklamy. Zanim jednak wybierzesz firmę reklamową, wejdź na stronę https://kalkulatordlafirm.pl/ i zobacz, jaki jest sugerowany koszt wykonania tej usługi. |
| |
Reklamy Google | |
offline mariafujda88 praktykant
|
Moim zdaniem najlepiej sprawdza się AdWords i SEO. |
| |
offline ElkAa inżynier
|
Ciężko samemu zająć się reklamą firmy, a przede wszystkim takie samodzielne działanie jest bardzo ograniczone ze względu na brak wiedzy o marketingu. Ja od razu zdecydowałam się na specjalistów i chyba zdecyduję się na tą firmę > http://www.berkano.pl/zaufali-nam Wiedzieliście, że promowali takie firmy jak DOVE, NIVEA czy SNICKERS ? To świadczy o tym jak dobre sa ich narzędzia promocji ! |
Ten post był edytowany przez ElkAa dnia: 9 lutego 2018, 12:31 | |
| |
Gość: Robear praktykant |
Z jednej strony marketing internetowy, bez tego się nie istnieje obecnie jako firma. Ale też ważny jest PR, udział w targach, obecność w realnym świecie, bo kotrahenci są jak najbardziej realni. Czyli trzeba zainwestować w wizytówki, papier firmowy, ulotki, a jak ktoś ma większy budżet albo kawałek własnego płotu to warto pomyśleć o reklamie wielkoformatowej. Zresztą zalezy jaka branża. Jak zakładałem startup, to pierwsze co wydrukowałem wizytówki. Jaki byłem dumny wtedy. Ale i tak bez SEO czy AdWordsów to by nie poszło. |
| |
Gość: Maja praktykant |
Jeśli chodzi o reklamę to wiadomo, że warto zainwestować w tą internetową, mówię tu o promowaniu strony internetowej, o social mediach , seo, pozycjonowaniu itp. Polecam poczytać dobre blogi , można się dużo dowiedzieć, lub magazyny typu nowa sprzedaż, online marketing. Liczy się praktyczne podejście |
| |
offline Ewki inżynier
|
Myślę, że dobrą opcją jest odpowiednio dobrany marketing internetowy. Myślę, że wybierając odpowiednią firmę specjalizującą się w tym załatwisz sprawę. Ja polecam ci tą https://fabrykamarketingu.pl/deweloper-na-fac ebooku-naturalnie-ze-tak/ bo ma super ofertę :) Myślę, że się sprawdzą . |
|