Prowadzę razem ze znajomym średniej wielkości firmę
marketingową, zajmującą się tefefoniczną sprzedażą
różnych produktów/usług, w zależności od
zapotrzebowania naszych klientów. Ważnym elementem Naszej
pracy jest bieżący monitoring wykonywanych połączeń, bo
nie jesteśmy w stanie siedzieć cały czas na open space i
kontrolować, czy konslutanci rzeczywiście wykonują swoją
pracę, czy może nie zajmują sie w danej chwili czyś
innym, a poza tym nie o to przecież chodzi. Tym samym
zastanawiamy się nad wdrożeniem takiego oto systemu https://www.datera.pl/dla-contact-center,
mającym za zadanie zdalny monitoring pracy konsultantów,
chciałbym się jednak zapytac tych z Was, którzy
korzystali z podobnych rozwiązań, czy rzeczywiście warto
inwestować w to pieniądze i czy daje to dokładny obraz
pracy jaką wykonują konsultanci?
maszyny budowlaneLiczba postów: 41Grupa: Porady i op...
Gutlift https://gutlift.pl/na-przyczepach specjalizuje się w sprzedaży oraz wynajmie podnośników, zwyżek i ruchomych podestów od uznanych producentów. Oferują t...
projektant wnetrz warto?Liczba postów: 452Grupa: Porady i op...
Ja uważam, że warto korzystać z usług projektantów wnętrz. Od rozplanowania umeblowania itd. zależy nasz późniejszy komfort korzystania z domu/mieszkania, więc....
płytki w salonie??Liczba postów: 139Grupa: Porady i op...
Jeżeli robisz remont i potrzebujesz klejów oraz hydroizolacji czy uszczelniaczy to odwiedź witrynę https://diy.bostik.com/pl-PL Nie tylko znajdziesz odpowiednie...
Wyposażenie warsztatuLiczba postów: 339Grupa: Porady i op...
Szczególnie jeśli mamy do czynienia ze stalą nierdzewną, warto poddawać ją takim zabiegom jak https://passeco.pl/obrobka-elektrolitycz na/ . Wydajne środki do el...