Prowadzę razem ze znajomym średniej wielkości firmę marketingową, zajmującą się tefefoniczną sprzedażą różnych produktów/usług, w zależności od zapotrzebowania naszych klientów. Ważnym elementem Naszej pracy jest bieżący monitoring wykonywanych połączeń, bo nie jesteśmy w stanie siedzieć cały czas na open space i kontrolować, czy konslutanci rzeczywiście wykonują swoją pracę, czy może nie zajmują sie w danej chwili czyś innym, a poza tym nie o to przecież chodzi. Tym samym zastanawiamy się nad wdrożeniem takiego oto systemu https://www.datera.pl/dla-contact-center, mającym za zadanie zdalny monitoring pracy konsultantów, chciałbym się jednak zapytac tych z Was, którzy korzystali z podobnych rozwiązań, czy rzeczywiście warto inwestować w to pieniądze i czy daje to dokładny obraz pracy jaką wykonują konsultanci?
offline ![]() Fred85 doświadczony
![]() |
|
| |
Reklamy Google | |
![]() Gość: client praktykant |
Chyba lepiej skorzystać z usług zewnętrznej firmy np http://www.clientservice.pl. |
| |
Reklamy Google | |
![]() Gość: janko23 praktykant |
|
| |
![]() Gość: lisssa2 praktykant |
|
| |
![]() Gość: margo221 praktykant |
|
| |
Reklamy Google | |
![]() Gość: mily3 praktykant |
|
|