Sprawdzona firma remontowa - Poznań

« Powrót do grupy: Firmy budowlane

Stron: 7 ▾ Skocz do strony
◂  1 2 3 4 5  ▸  ▸▸

27 czerwca 2015, 10:59

Zgadzam sie: good 0 bad

A czy ktoś z was korzystał kiedyś z takiego rozwiazania http://architekciwpolsce.pl/news,259.html ? Moim zdaniem wystawienie zlecenia na takiej giełdzie fachowców pozwala na zaoszczędzenie czasu :)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

1 października 2015, 10:25

Na 100% dostaniesz gwarancję dwuletnią na prace remontowe od firmy abartremonty.pl. Ogólnie pracuję w branży wykończeniowej i czytam ich poradnik remontowy od lat. Mnóstwo praktycznej wiedzy. Możesz poczytać, przekonać się o kwalifikacjach. To jedna z niewielu tak wyspecjalizowanych firm remontowych działających w Poznaniu. Mam z nimi trochę też zawodowych kontaktów i wiem, że mają zleceń od groma w ciągu roku.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

18 stycznia 2016, 08:33

Po wielu poleconych "fachowcach" (i zniszczonej łazience) skorzystałam z oferty firmy remontowej UNIKATDOM http://unikatdom.pl . Na internecie przeczytałam tylko pozytywne opinie o nich i postanowiłam zaryzykować. Jak się okazało to był strzał w dziesiątkę bo chłopaki znają się doskonale na tym, co robią. Remont był spory. Trzeba było między innymi przerobić elektrykę, porobić zabudowy rur oraz sufity podwieszane. Całość mieszkania była szpachlowana i malowana. Jeśli chcecie mięć zrobione wszystko dobrze i w przystępnej cenie to dzwońcie do nich bez wahania.

Zgłoś | Cytuj | Link

5 lutego 2016, 10:46

Mnie cały remont od absolutnych podstaw, łącznie z zakupem ekonomicznych materiałów budowlanych i projektem wnętrz wykonał Wojciech Gośliński i dwie powiązane z nim firmy. Jedna, np. zajmowała się wykończeniem posadzki. Zmieściliśmy się konkretnie w początkowo ustalonym budżecie. Pan Wojciech to złota rączka remontowa i według mnie najbardziej polecany fachowiec od wykończeniówki w Poznaniu. Zapłacisz i ci dobrze zrobi, bez stresu.

Zgłoś | Cytuj | Link