Zawsze zdarzają się trudne sytuacje. Każda firma się z tym spotyka, więc nie ma co narzekać. Najlepiej wyjść temu naprzeciw i po prostu opanować te kwestie. Bardzo dobrze mogą się sprawdzić w tym takie kursy jak http://kdkinfo.pl/szkolenia/reklamacje-obslug a-klienta-w-procesie-reklamacji/, z których dowiecie się, jak radzić sobie z trudnymi klientami. To bardzo pomaga w stabilnym rozwoju firmy.
offline Moska90 kierownik
|
|
| |
Reklamy Google | |
offline zdolny inżynier
|
Warto brać udział w takich szkoleniach, nie ma nic lepszego jeśli chodzi o naukę np biznesu w czystej praktyce. Jest teraz taki konkurs http://gmcpoland.pl/ . W skrócie mówiąc to takie symulacje biznesowe - wśród pracowników dużych firm czy studentów tworzone są grupy ( 5 osobowe ), które wspólnie prowadzą biznes w sieci. W październiku rusza kolejna edycja więc warto się zapisać ;) |
| |
Reklamy Google | |
offline Ewki inżynier
|
Uważam, że warto inwestować w szkolenia pracownicze bo Twoim pracownicy będą posiadać większą wiedzę przez co możesz ich tez skierować na inne stanowiska. Jeżeli szukasz ciekawych szkoleń to ja polecałabym Ci zajrzeć do nich http://www.projektgamma.pl/szkolenia-otwarte/ sprzedazowe bo mają wiele fajnych szkoleń. Na pewno coś znajdziesz ! |
|