Witam, w sumie sam nie wiem, gdzie powinienem o to zapytac, ale mam nadzieje ze to wlasciwe miejce, otoz mam takie pytanie. Jako ze jestem z zamilowania stolarzem i czesto w celach czysto hobistycznych lubie podlubac w drewnie, poszukuje jakies w miare przystepnej cenowo szlifierki do drewna. Moja stara niestety juz juz na wykonczeniu. Chcialbym sobie kupic nowa, lepsza, tylko nie za bardzo wiem gdzie w tej kwestii moge sie doradzic. Znasie moze ktos w tym temacie? Bardzo dziekuje!
offline Wujaszek majster
|
|
| |
Reklamy Google | |
Gość: Irina praktykant |
Hey, |
| |
Reklamy Google | |
offline MORDIMER inżynier
|
|
| |
offline Wujaszek majster
|
Z braku finansów musiałem trochę przesunać zakup, dopiero teraz mam szanse kupić nowy sprzęt. Dzięki za wasze wzkazówki, trochę się w miedzczasie zagłebiłem w temat i doszłem do wniosku że jak już kupować to lepiej coś naprawde sprawdzonego, co mi będzie służyło latami. Z szlifierki narazie rezygnuje a zamiast tego chce sobie maszyne kombi typu stugiarko/grubiarka kupic. Korci mnie Felder D 963 z Power Drive, ale wiadomo że taka maszyna to już wyższa półka i cenna też jest opowiednia, dlatego chciałem się upewnić czy taki system rzyczywiście pomaga w pracy? Miał ktoś już z tym doświadczenie? |
| |
offline Wujaszek majster
|
|
| |
Reklamy Google | |
offline Budy praktykant
|
hej |
| |
offline Wujaszek majster
|
Powiem tak, jeśli nawet cenna jest trochę wyższa ale pomaga to w pracy to bylbym gotowy wydać więcej, tego typu inwestycje szybko sie zwracają, wkoncu co jak co ale precyzja w stolarstwie jest najważniejsza, najwyzej pomyśle o kupnie ratalnym albo używanej maszynie |
| |
offline Budy praktykant
|
hej |
| |
Gość: Wiliam praktykant |
Polecam szlifierki od tego dystrybutora : http://www.budnet.pl/forum/Szlifierka_dla_sto larza_amatora,t=48577.html#post_42923 ma on ciekawą ofertę za przystępne pieniądze. |
| |
Gość: cindr praktykant |