Stron: 14 ▾ ◂◂ ◂ 4 5 6 7 8 ▸ ▸▸
Gość: AlfredNum praktykant |
|
| |
Reklamy Google | |
Gość: AlfredNum praktykant |
|
| |
Reklamy Google | |
Gość: BennyRax praktykant |
|
| |
offline mazwoj fachowiec
|
|
| |
offline theme fachowiec
|
Jasne, że montaż jest bardzo ważny, ale nie uszlachetni
tanich drzwi, a jedynie te z najwyższej półki może
pogorszyć jakby ktoś coś schrzanił. |
| |
Reklamy Google | |
Gość: Charlesatmox praktykant |
|
| |
offline mazwoj fachowiec
|
Ale to nie zawsze jest też wina producenta, bo u mnie często trafiały się reklamacje na drzwi Herse z Erkado. Ciągle był niby problem z zawiasami, że są za delikatne do tak ciężkiego skrzyła. Guzik prawda, bo każdy pojedynczy zawias ma większą nośność jak waga całego skrzydła. A że zawiasów mamy tam 3 komplety to nie ma o czym mówić. A reklamacje trafiały się z tego powodu, że jakiś niedoświadczony montażysta najpierw montował ościeżnicę z przymiarką skrzydła, ale nie luzował zawiasów do pozycji neutralnej na środku. Później szarpał za skrzydło i robiła się dźwignia wyrywająca zawiasy. Nie raz widziałem takie zatuszowane roboty. Ktoś coś spierniczył, przypudrował aby inwestor nie widział, a później reklamacje, że coś jest nie tak z drzwiami. Nie tak to jest coś z montażystą, który powinien się nieco dokształcić. Odkąd pamiętam, to na każdym spotkaniu / szkoleniu z Erkado wałkowany jest ten temat. |
| |
offline 1001narzedzi.pl majster
|
|
| |
offline theme fachowiec
|
Nikt nie pisze tutaj o renowacji drzwi, a raczej
ościeżnicy z wyrwanym zawiasem. To idzie albo pod
gwarancję, a jak producent odrzuci (i tu się wcale bym nie
zdziwił jakby tak było, bo to wina montażysty) to
ościeżnicę trzeba wymienić na nową. |
| |
offline Tomek111 fachowiec
|
|
|
Stron: 14 ▾ ◂◂ ◂ 4 5 6 7 8 ▸ ▸▸