Wyposażenie biura w firmie, czego potrzebujesz na start? [ARTYKUŁ SPONSOROWANY]

« Powrót do artykułu: Wyposażenie biura w firmie, czego... | « Powrót do grupy: Wnętrza

Stron: 4 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸

19 listopada 2016, 09:44

Zgadzam sie: good 0 bad

Planując wyposażenie biura, trzeba też pomyśleć o oprogramowaniu dla firmy. Wiele osób to pomija, a to jednak dość poważna pozycja w budżecie w większości przypadków.
Może to oczywiste, ale dodam jeszcze, że to ważne, żeby oprogramowanie było legalne, żeby nie narażać się na problemy. Część programów można uzyskać z dofinansowaniem lub nawet za darmo. Tu artykuł o tym, jak za darmo dostać Windows: http://techfresh.pl/jak-pobrac-windows-10-za- darmo-po-29-lipca/ . Warto korzystać z takich możliwości, bo profesjonalne programy dla firm bywają naprawdę drogie.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

10 stycznia 2017, 10:52

Zgadzam sie: good 0 bad

Tak na dobrą sprawę dzisiaj na naszym rynku wybór zarówno mebli biurowych, jak i takich przeznaczonych do domu jest bardzo duży. Przy czym jak dla mnie w starszych typach mebli niezwykle irytujące było zawsze trzaskanie szafek. Fakt mąż nigdy zbyt delikatnie szafy czy też komody nie zamyka, ale na szczęście możemy dzisiaj kupić chociażby na allegro takie produkty jak amortyzatory meblowe Airtic http://www.cichezamykanie.pl/ , za sprawą których bardzo skutecznie uporamy się z tym problemem.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

10 lipca 2017, 08:41

Zgadzam sie: good 0 bad

Meble muszą spełniać normy BHP. Ponadto nasze miejsce pracy powinno być ergonomiczne i wpływać pozytywnie na jej jakość. W pełni funkcjonalne biuro nie może się również obyć bez najpotrzebniejszych artykułów biurowych i sprzętu. Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności prędzej czy później sięgniemy po długopisy, spinacze, zszywacze czy karteczki samoprzylepne znajdujące się w przyborniku. Nie każdy rodzaj korespondencji wyślemy droga elektroniczną, dlatego pamiętajmy i o kopertach. Dobrym pomysłem są koperty bezpieczne, przeznaczone na tajne korespondencje.

Zgłoś | Cytuj | Link

14 marca 2019, 19:07

Zgadzam sie: good 0 bad

A jakas firma co ogarnia wszystko? Krzesla, regaly itd? ktos cos?

Zgłoś | Cytuj | Link

3 września 2019, 11:56

Zgadzam sie: good 0 bad

Każde biuro jest trochę inne i potrzebuje innego wyposażenia. W moim biurze były niezbędne plotery. Dlatego skontaktowałem się z firmą www.ploteryskanery.pl i zakupiłem od nich plotery marki Canon. Jeżeli też potrzebujecie tego typu wyposażenia do waszego biura to polecam wam się z nimi skontaktować.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

16 czerwca 2020, 10:36

Zgadzam sie: good 0 bad

Warto rozejrzeć się za jak najlepszym wyposażeniem do biura. Ja od siebie mogę wam polecić zapoznanie się z ofertą firmy https://www.essi.pl/ Oni posiadają szeroki wybór produktów niezbędnych w każdym biurze.

Zgłoś | Cytuj | Link

27 sierpnia 2020, 12:16

Zgadzam sie: good 0 bad

Moim zdaniem właśnie najlepiej też mieć kompleksowy system, oprogramowanie w firmie, bo ono po prostu skraca znacząco pracę, eliminuje błędy, pozwala unikać też gromadzenia zbędnych papierów. Ja polecam firmę http://e-volution.pl/#oferta. Bardzo dobra jakość współpracy, terminowa realizacja zleceń, spore doświadczenie. U nas oprogramowanie dotyczyło między innymi zarządzanie pocztą, zarządzanie dokumentami, przetwarzania faktur, zarządzaniem umowami. Wszystko działa płynnie i bez zakłóceń.

Zgłoś | Cytuj | Link

24 października 2020, 10:20

Zgadzam sie: good 0 bad

Bardzo fajny temat. Ja również od niedawna prowadzę niewielkie biuro rachunkowe. Potrzebne drukarki i tonery zamówiłem od firmy www.profixer.pl. Dysponują szerokim wyborem sprzętu nowego i poleasingowego w atrakcyjnych cenach.

Zgłoś | Cytuj | Link

18 listopada 2020, 18:15

Zgadzam sie: good 0 bad

Kamix z Tych https://www.kamix.com.pl/ wykonali dla nas wykładzinę, dzięki której moje biuro mocno zyskało. Pomyśl nad tym wyborem! Prezentuje się atrakcyjnie i nadała bardziej formalnego charakteru.

Zgłoś | Cytuj | Link

20 listopada 2020, 14:49

Zgadzam sie: good 0 bad

W biurze, od nadmiaru wyposażenia może dojść do bałaganu. Warto mieć namiary na zaufaną firmę sprzątającą, która dla nas ten bałagan ogarnie. Ja w tej kwestii od dawna opieram się na usługach https://www.cleanrepair.pl/ , są bardzo pomocni.

Zgłoś | Cytuj | Link

Stron: 4 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸


Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 19416 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 233

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >