Złe ocieplenie fundamentu.

« Powrót do grupy: Robimy fundament

2 sierpnia 2010, 12:05

Zgadzam sie: good 0 bad

Mam problem, otóż najprawdopodobniej mam źle docieplone fundamenty gdyż ostatnio zauważyłam grzyb w piwnicy. Co można zrobić w tym przypadku?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

2 sierpnia 2010, 15:52

Wydaje mi się, że jedynym rozwiązaniem jest ocieplenie fundamentów od nowa. Jeśli jest to niemożliwe to radzę ocieplić piwnicę od wewnątrz. Zanim jednak przejdziesz do ocieplania zastosuj jakiś preparat przeciwgrzybiczny.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

3 sierpnia 2010, 10:18

No mimo, że nie mam doświadczenia w tym fachu to wydaje mi się że jednak trzeba wszystko zacząć od nowa tak jak mówi poprzedniczka. Inaczej może to się skończyć poważnymi i nieprzyjemnymi konsekwencjami.

Zgłoś | Cytuj | Link

3 sierpnia 2010, 18:39

zadnego ocieplania od wewnatrz :evil: ... poza tym jezeli jest grzyb, to jest wilgoc i nie chodzi o ocieplenie, a o izolacje przeciw wilgoci ... najpierw od poczatku zaizolowac fundamenty i obserwowac

Zgłoś | Cytuj | Link

4 sierpnia 2010, 00:20

Uważam, że obie postacie pod nickiem „ … 20 ” uprawiają prowokacje, bo nikt o zdrowych zmysłach nie redaguje takich wypowiedzi !!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
Wnioskuję o degradację dla nich do poziomu pomocnika majstra, albo nawet „zupełnie niewykwalifikowanego robotnika”
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy

Ostatnio na forum