czym się kierować przy wyborze paneli podłogowych

« Powrót do grupy: Robimy stropy i podłogi

27 maja 2009, 12:04

Zgadzam sie: good 0 bad

witam, chce kupić do salonu i pokoju panele podłogowe, ale zupełnie nie znam się jakie są najlepsze, na co zwrócić uwagę przy wyborze, nie chciałabym żeby ktoś wcisnął mi jakieś tandetne panele, które szybko się zepsują. poradźcie mi jakie wybrać

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

19 sierpnia 2009, 13:20

Witaj przede wszystkim klasą i przeznaczeniem poniżej masz opisane klasy stopień ścieralności.
Reszta to kwestia gustu kto co lubi i co komu się podoba :)

KL.21 / AC2 Podłogi oznaczona takim symbolem mogą zostać ułożona tylko w słabo użytkowanych pomieszczeniach mieszkalnych, np. w sypialniach.

KL.22 / AC2 Podłogi przeznaczone do średnio użytkowanych pomieszczeń mieszkalnych (sypialnie, pokoje dzienne).

KL.23 / AC3 Podłogi przeznaczone do intensywnie użytkowanych pomieszczeń mieszkalnych (przedpokoje, pokoje dzienne).

KL.31 / AC3 Podłogi przeznaczone do wszystkich pomieszczeń mieszkalnych oraz do słabo użytkowanych pomieszczeń użyteczności publicznej (pokoje hotelowe).

KL.32 / AC4 Podłogi przeznaczone do wszystkich pomieszczeń mieszkalnych oraz do średnio użytkowanych pomieszczeń użyteczności publicznej (małe biura, butiki).

KL.33 / AC5 Podłogi przeznaczone do wszystkich pomieszczeń mieszkalnych oraz do intensywnie użytkowanych pomieszczeń użyteczności publicznej (sklepy).

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

31 sierpnia 2009, 13:24

Przede wszystkim na klasę ścieralności, w zależności jak ruch masz w pokoju no i czy są dzieci.

Zgłoś | Cytuj | Link

6 września 2009, 00:44

Tak, przede wszystkim ścieralność. Ale ważny też jest producent. Najlepiej popytaj w jakims sklepie, np, w komforcie, o wiodących producentów, bo to też niebanalna sprawa.

Zgłoś | Cytuj | Link

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl