Moje pytanie może zabrzmieć głupio ale mam naprawdę nie lada dylemat ;/ Otóż lada dzień rozpoczyna się budowa domu moich marzeń :) i z racji tego, że nie mam doświadczenia w takich sprawach, chciałam się was poradzić czy wypada dowozić wykonawcom na budowę jakieś pożywienie, napoje (oczywiście mówię tylko o wodzie, kawie, herbacie). Proszę o pomoc bo nie chcę przegiąć ani w jedną ani w drugą stronę ;)
Gość: fuksja praktykant |
|
| |
Reklamy Google | |
Gość: ratio praktykant |
Czasy dokarmiania już dawno się skończyły. Owszem, wypadałoby abyś zapewniła im nieograniczony dostęp do wody, ale na tym koniec. Płacisz im za robotę i wystarczy, nie musisz dodatkowo ich dożywiać. No chyba że wcześniej umówicie się że np za pracę zapłacisz im mniej ale do tego będziesz "stawiać" posiłki. |
| |
Reklamy Google | |
offline dobryremont majster
|
Jako wykonawca remontów nigdy nie wymagam od inwestora tzw dokarmiania. Jedyna rzecz, na której mi zależy to woda mineralna, zwłaszcza w okresie letnim ale jeśli inwestor o to nie zadba to się nie obrażam tylko organizuje sobie we własnym zakresie. Ale zawsze mile widziane są poczęstunki np ciastem domowej roboty. No i miłym gestem jest urządzenie na zakończenie prac np jakiegoś grila. |
Ten post był edytowany przez dobryremont dnia: 11 grudnia 2011, 23:51 | |
| |
offline guliwer70 praktykant
|