drzwi do krzywych ścian

« Powrót do grupy: Montujemy okna i drzwi

17 lutego 2010, 15:08

Zgadzam sie: good 0 bad

Kompletnie nie znam się na drzwiach ale zaczynam już ubolewać nad faktem, że mieszkam bez drzwi. Podobno mam krzywą ścianę czy tam za wąską futrynę i choć mam zamontowane drzwi to nie mogę ich domknąć. Podobno harmonijkowe drzwi tylko by się nadawały. czy jakiś ekspert może mi pomóc i powiedzieć co ja mam zrobić?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

11 maja 2010, 13:21

Tak z opisu, to ciężko wywnioskować - zamieść jakieś zdjęcia - a najlepiej nie jakieś. Wszystko się da, kwestia tylko chęci no i budżetu. Ludzie borykają się z gorszymi problemami.

Wrzuć zdjęcia, to podpowiem.

pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

19 maja 2010, 12:50

Pytanie jak krzywą masz tę ścianę? Wnękę na drzwi masz krzywą czy ścianę pochyłą bo nie rozumiem. Zawsze można przebudować ścianę. Regipsy czynią cuda, jeżeli to jedna ściana, do tego nieduża to w dwa dni postawisz nową prostą i osadzisz drzwi.

Zgłoś | Cytuj | Link

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy

Ostatnio na forum

• Montaż okien Liczba postów: 93 Grupa: Montujemy o... Jakiej firmy macie okna?
  • Żaluzje okienne Liczba postów: 21 Grupa: Montujemy o... Powiem wam, że ja nad wszystkim długo myślałam i porównywałam już najróżniejsze oferty i póki co, szczerze mówiąc najbardziej mnie przekonuje ofer...
  • JAKIEJ FIRMY DRZWI ZEWNĘTRZNE? Liczba postów: 517 Grupa: Montujemy o... Ciekawa oferta tylko mało konkretów w tym GreenStepie. Porta, DRE, Pol-Skone - OK jest w czym wybierać. Vikkingi to nisza ale OK jakościowo. Wikęd konkurencji n...