jaka więźba dachowa?

« Powrót do grupy: Robimy dach

Stron: 5 ▾ Skocz do strony
◂  1 2 3 4  ▸  ▸▸

11 października 2015, 10:50

Zgadzam sie: good 0 bad

U mnie również nie działa, więc musiałeś coś źle wstawić

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

11 października 2015, 14:14

Koniec końców stanęło, że jakie drewno jest najlepsze na więźbę dachową?? Świerk?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

17 listopada 2015, 18:27

Sosna, świerk to są raczej najlepsze drzewa na więźbe, ale warto ułożyć ją odpowiednio pod dachówkę, żeby jedynym wyjściem nie została blacha. Braas ma super ofertę nic tylko wybierać i cieszyć się trwałością oraz 30 letnia gwarancją.

Zgłoś | Cytuj | Link

1 grudnia 2015, 17:49

Ja u siebie mam świerk. Przyznam że nie znam się na tym i wszystko co z dachem związane zleciłem polecanej firmie. Jedną z niewielu rzeczy jaką załatwiałem w hurtowni to zakup różnych połączeń ciesielskich. Cała fizyczną pracę wzięła na siebie ta polecana firma której nazwy niestety nie pamiętam. Natomiast pamiętam że była to najbardziej profesjonalna i dotrzymująca słowa firma.

Zgłoś | Cytuj | Link

2 grudnia 2015, 19:09

A jakie pokrycie wybrałeś/ wybraliście. Bo skoro nowa więźba to spokojnie może nadawać się na dachówkę, jeżeli jest odpowiednio rozstawiona. Robienie jej pod lekkie pokrycia jest bezsensowna i może jedynie w przyszłości przynosić problemy. Ja polecałbym wam zobaczyć ofertę Braas. Mają zdecydowanie największy wybó 8 modeli ceramiki i aż 7 modeli dachówek betonowych w tym coraz więcej wykonywanych w technologi CISAR :)

Ten post był edytowany przez Eldon32 dnia: 4 stycznia 2016, 10:44
Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

6 grudnia 2015, 15:04

Śniegu nie ma i na razie się ie zapowiada, więc prace dekarskie spokojnie mozna dokączyć. Polecam sprawdzić holenderki (Achat 10V) i holenderki płaskie (Rubin 9V, Rubin 11V i Rubin 13V) czy marsylki (Granat 11V, Granat 13V) + pozostałe dachówki Braas

Zgłoś | Cytuj | Link

7 grudnia 2015, 16:53