koszt ułożenia drenaż odwadniający

« Powrót do grupy: Robimy instalację hydrauliczną i grzewczą

7 września 2010, 11:33

Zgadzam sie: good 0 bad

Proszę o wszystkie informację, jestem zielona nie mam pojęcie gdzie zwrócić się o informację. Pisałam do firm zajmujących się takimi rzeczami, ale potrzebują więcej informacji, ile metrów będzie rynien odprowadzających wodę, ile studni na jaką głębokość wkopane. Potrzebuję informacji ogólnych dlatego proszę wszystkich co robili instalację odwadniające o opisanie swoich doświadczeń ile płaciły za każdy element wstawienia instalacji. Proszę o pomoc

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

9 września 2010, 10:10

Szczerze mówiąc ja też się na tym nie znam ale wiem że dużo zależy od gruntu na jakim ma być wykonany. Jeśli jest on w miarę przepuszczalny to jego wykonanie jest o tyle prostsze że nie trzeba wykonywać drenażu płaszczyznowego który ułatwi ściekanie wody.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

20 września 2010, 14:11

dokładnie, wszystko zależy od gruntu, materiału, głębokości itd, ale niektóre firmy podają szacowany - średni koszt (pamiętaj, ze to tylko szacowany koszt) ok. 350zł netto/m

Zgłoś | Cytuj | Link

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy

Ostatnio na forum

• Jaki piec kupić? Liczba postów: 194 Grupa: Robimy inst... Zdecydowanie polecam Wam sprawdzić stronę https://www.kominkideluxe.pl/ , na której znajdziecie ofertę firmy Kominki Deluxe, która jest producentem najróżniejsz...
  • Zbiornik na paliwo Liczba postów: 87 Grupa: Robimy inst... Chcesz zadbać o jakość paliwa i ochronić swoją maszynę przed zanieczyszczeniami? Sprawdź filtr paliwa SWIMER! Dzięki wysokiej przepustowości 100l/min idealnie s...