która z firm narzędziowych lepsza? Honitonie czy Yato ?

« Powrót do grupy: Technologie i materiały

14 października 2009, 22:12

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam! Mam zamiar kupić zestaw narzędziowy, ponad 100 elem. Czytałem różne opinie o różnych firmach dlatego nie chce tutaj pytać o to czy w ogóle warto wydawać pieniądze na którąś z marek. Chodzi mi bardziej o skonfrontowanie tych dwóch marek. Jeżeli chodzi o firmy narzadziowe to jestem totalnym laikiem. Dlatego moje pytanie do osób które pracowały na narzędziach obu marek albo chociaż słyszały opinie. Dodam tylko, że skupiłem sie na Honitonie i Yato ze względu na konfigurację, czyli to co bedzie mi najbardziej potrzebne i jest zawarte w jednej skrzynce. Cena też jest w sam raz. Poniżej są linki do skrzynek które sobie upatrzyłem. Proszę o opinie, za którą z góry dziękuję.

http://allegro.pl/item778400083_klucze_honiton_111_czesci_h4 321_wyprzedaz.html

http://www.allegro.pl/item774344505_hit_zestaw_narzedzi_150c z_1_4_3_8_1_2_yato_3881.html

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

15 października 2009, 13:45

Jak dla mnie chyba Yato.
Chyba sa najbardziej popularne i raczej trwałe i dobrze się je eksploatuje.
Moi znajomi sami ich używają.
Jakość warta swojej ceny.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

18 października 2009, 00:20

Ja także proponuję YATO. Jak najbardziej warto wydać pieniądze,jeśli chcesz mieć cios trwałego. Oprócz allegro przejrzyj jeszcze sklepy internetowe,może trafi się taniej.

Zgłoś | Cytuj | Link

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy

Ostatnio na forum