-
Co czwarty Polak nie zamierza na Wielkanoc wydać ani grosza na świąteczny alkohol
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24% Polaków w ogóle nie uwzględnia alkoholu w swoich wielkanocnych wydatkach. Z kolei osoby, które planują jego zakup na świąteczny stół, najczęściej chcą zapłacić w sumie 50-100 zł lub poniżej 50 zł – odpowiednio 18,8% i 17%. Dalej w zestawieniu widać 100-150 zł – 10,6%. Natomiast najmniej konsumentów wskazuje 400-500 zł oraz powyżej 500 zł – 1,5% i 1,8%. Autorzy raportu przypominają, że dla handlu okres przedświąteczny jest jednym z najważniejszych w roku, po letnich pikach. Spadek spożycia może jeszcze nakręcić promocje, nawet w Wielki Piątek. Do tego dodają, że mimo ww. wyników, plaga nietrzeźwych kierowców w święta może być identyczna jak w latach poprzednich, bo nie chodzi o to, ile Polacy kupują alkoholu, ale jak odpowiedzialnie i w jakich warunkach go spożywają.
-
-
-
Proszę czekać, trwa wczytywanie danych...
Czy na pewno chcesz zgłosić nadużycie przez podany post moderatorowi?